Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had hem ook en wat een ongelofelijk gave box was het! vond het tempo van de A en B een beetje langzaam (kan aan mij liggen) maar C en D gingen lekker!
dit was voor het geld een regelrechte knaller! de eerste 2 cakes waren inderdaad traag. Gezien de snelheid van de laatste 2 vond ik het wel wat hebben.
Na de eerste 2 heb iedereen zoiets van ja mooi maar is dit het en dan gaat het echt beginnen en dik ook! dacht eerst nog dat ik verkeerd had door gelust maar nu ik de video hierboven zie ga ik ervanuit dat het echt de bedoeling was
Ja inderdaad, de eerste 2 zijn wat langzamer maar dat doet het blok juist hartstikke goed, de andere 2 cakes rammen er goed doorheen. Alsnog zit je aan zo'n 2 minuten aan dik geweld zeg
Ik vind het trage van de eerste twee cakes wel wat hebben, dan komen cake C en cake D extra hard binnen. De burst en effectgrootte van deze waren ook geweldig, en dat voor een cake met (maar) 14 gram per schot. De spinning tail naar dragon eggs salvo's van de laatste cake waren ook bijna crackling happen . Geweldig product in ieder geval, hopelijk houdt Katan deze er in!
Ooh ja nu zie ik het! Maar deze lijkt veel beter uitgewerkt, grotere boeketten en sterren blijven langer hangen. Voor €55,- heb je dan echt een koopje.