youtube probleem.

pyro99

VWC lid
ik heb vandaag mijn trailer gemaakt van dit oud en nieuw. nu heb ik er natuurlijk een liedje onder gezet. en heb hem geuploaded,

nu zegt youtube "Overeenkomende inhoud van derden." bij mijn filmpje , wat moet ik nu doen? en hoe kan ik dit veranderen? of moet ik het gewoon zo laten?:bonk:

alvast bedankt.

--pyro99:bye:

Dat heeft met rechten te maken. Je mag dus niet die muziek gebruiken zonder dat de uitgever hier toestemming voor gegeven heeft. Dus of andere muziek gebruiken of geen muziek...

ik heb vandaag mijn trailer gemaakt van dit oud en nieuw. nu heb ik er natuurlijk een liedje onder gezet. en heb hem geuploaded,

nu zegt youtube "Overeenkomende inhoud van derden." bij mijn filmpje , wat moet ik nu doen? en hoe kan ik dit veranderen? of moet ik het gewoon zo laten?:bonk:

alvast bedankt.

Ik had precies hetzelfde probleem, je kan naar video instellingen gaan en erkennen, soms dan doet de video het dan wel en krijg je er reclame bij, en soms dan wilt hij gewoon niet afspelen.
Ik heb gewoon een ander lied eronder gezet, is wel de best oplossing, ook geen gezeik etc.
Mag ik vragen wel liedje het is?

bedankt voor jullie snelle reactie's!

het gaat over het nummer: year of summer van wildstylerz

als ik dit nummer koop via itunes is het dan wel goed?, of blijven ze dan nog klagen?

als ik dit nummer koop via itunes is het dan wel goed?, of blijven ze dan nog klagen?

Dan blijven ze nog klagen dacht ik. Omdat Youtube voor iedereen beschikbaar is. Dus beste is om nieuw nummer it te zoeken waar je dit gezeur niet mee hebt.

Ik heb het zelfde, dan blijven ze klagen. Het gaat erom dat jij inkomsten kan genereren met hun gemaatke muziek... Je moet het dan idd zoals baassie123 zecht erkennen. Dan kun je aangeven dat jij er niets mee verdient en dan plak youtube er weer reclame bij naast voor de producers van year of summer.

Ik heb het zelfde, dan blijven ze klagen. Het gaat erom dat jij inkomsten kan genereren met hun gemaatke muziek... Je moet het dan idd zoals baassie123 zecht erkennen. Dan kun je aangeven dat jij er niets mee verdient en dan plak youtube er weer reclame bij naast voor de producers van year of summer.

Precies wat hierboven staat. klik rechtsboven op je eigen naam, ga naar Videobeheer, zoek de video die je hebt geupload, en je ziet een blauwe link met "Overeenkomende inhoud van derden." klik erop, en klik dan op de knop erkennen, als het goed is werkt hij dan gewoon!
Succes!

ik heb op erkennen geduwd , maar nu staat die zin "Overeenkomende inhoud van derden." nog steeds achter mijn filmpje in videobeheer. is het nu goed? of moet ik nog iets doen?

Dan blijven ze nog klagen dacht ik. Omdat Youtube voor iedereen beschikbaar is. Dus beste is om nieuw nummer it te zoeken waar je dit gezeur niet mee hebt.

klopt ik zou een ander nummer kunnen kiezen, maar me filmpje vind ik net goed zo , en dadelijk ben ik weer de hele dag bezig met me filmpje en dan krijg ik die tekst weer:bonk:

best lastig:p

Nog 1 puntje, als je vaker de waarschuwing van YT krijgt dat je muziek gebruikt van anderen gaan ze je rechten inkorten. Bij mij hebben ze na 5 van deze waarschuwingen me upload tijd terug gezet naar 10 minuten, je kan dan alleen nog een muziekje kiezen uit de YT bibliotheek als vervanging en dan is het goed. Behalve dat word vaak de audio verwijderd waardoor je dus helemaal geen geluid hebt met de betreffende video Je kan beter een account erbij nemen op vimeo om daar alle films met muziek te uploaden mocht youtube weer moeilijk gaan doen.

Back
Bovenaan