Xxl 140

deze bak ramt goed door .
het lijk mij eentje die geschikt is voor shows .
iemand die van goud houd zal hier wel voor vallen lijkt mij .

ik vind de uitwerkingen mooi het tempo ook goed, maar een beetje eentonig,
twee of meer keer herhalen van dezelfde effecten dan heb ik altijd het gevoel, verras eens tussendoor.

maar zal het zeker in de straat goed gaan doen
alleen de prijs € ??

Ik weet niet zo goed, maar deze cake pakt mij net niet helemaal. Ik weet niet goed of het aan de effecten ligt, of aan het tempo, maar echt enthousiast word ik er niet van.

Lekkere bak dit hoor!! Had liever de brocades na de willows gezien, maar de finale is wel heel erg lekker hoor! Ook super tempo. Adviesprijs al bekend?

Lekkere bak dit hoor!! Had liever de brocades na de willows gezien, maar de finale is wel heel erg lekker hoor! Ook super tempo. Adviesprijs al bekend?

Welke willows, ik heb geen willows gezien, ik denk je dat je meer die palmen bedoeld. Verder vind ik de cake persoonlijk zeer mooi en strak uitgevoerd. Adviesprijs : € 149,50

Welke willows, ik heb geen willows gezien, ik denk je dat je meer die palmen bedoeld. Verder vind ik de cake persoonlijk zeer mooi en strak uitgevoerd. Adviesprijs : € 149,50

Rond circa 30 seconden op de video van Tristen. Als jij dat palmen noemt kan ik me daar in vinden. Je snapt wat ik bedoel inderdaad :)

Ik durf te wedden dat je niet dat krijgt wat op demo geschoten werd. Ik ben van plan alles te laten filmen en mocht iets teveel afwijken van het origineel dan kunnen de winkels na nieuwjaar lege bakken van mij verwachten met mijn eis tot teruggave van mijn zuur verdiende geld.

Vind dit wel een hele mooie, alleen zoals hierboven al gezegd. Geloof niet helemaal dat dit een straatcake word, zal wel een sample zijn..:(

Vind dit wel een hele mooie, alleen zoals hierboven al gezegd. Geloof niet helemaal dat dit een straatcake word, zal wel een sample zijn..:(

Deze komen uit de productie en zijn gebruikt voor de CE keuring en goedgekeurd.

Mijn klanten hebben er wel vertrouwen in en inmiddels zijn er via de webwinkel al verkocht.

Oef.. heel mooi! Maar ook ik ben bang dat dit niet de uiteindelijke uitwerking gaat zijn. Die crackling.. Hebben we dat eerder gezien in NL? Zo dik?

Ja. Zie de crackling waaiers van vorig jaar, maar dan een I-shape versie die meerdere tegelijk schiet.

Dit is echt wel grandioos mooi zeg :shocked: ik mis alleen nog een dikke kleurencake in 't zelfde tempo (tips?).

Back
Bovenaan