Xxl 140

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1007
Artikelnaam: XXL 140
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 140 totaal - 35 schoten per cake
Effectomschrijving: 4 cakes - 30mm I-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 149,50

xxl140_gesloten.jpg

xxl_140.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige bak, maar hij is wel snel voorbij. En aangezien het een kwaliteitsbak is, waarvoor dus betaald moet worden, is ie denk ik net iets te kort..

Eerste 2 cakes lijken veel op de cakes van de Immortal Gold en spreken mij persoonlijk niet echt meer aan... de laatste cake is daarentegen weer heel bruut en die zouden ze mij ook wel los mogen verkopen :)

Begin doet me inderdaad denken aan de Immortal Gold,

Ziet er prima uit verder! :) Ben erg benieuwd naar de prijs!!

Begin doet me inderdaad denken aan de Immortal Gold,

Ziet er prima uit verder! :) Ben erg benieuwd naar de prijs!!

Ik deel je mening en ook ik ben benieuwd of katan de concurrentiestrijd qua boxen aan kan gaan met veel andere importeurs. Maar het feit is dat deze box in mijn ogen zeer goed overkomt.

Zeker een mooi blokje dit van mij had die nog iets langer mogen duren!! Hoop dat deze qua prijs meevalt. Heeft idd iets weg van de immortal gold dat hadden ook andere effecten mogen zijn maar goed, ben wel benieuwd naar de prijs.

het is een mooie bak, maar ik had zelf de eerste twee cakes in raptempo achter elkaar doorgeschoten in plaats van salvo's. Dan heb je constanter geweld.. Is natuurlijk persoonlijk...
Ik ben benieuwd naar de prijzen die katan gaat hanteren dit jaar. Overigens ben ik benieuwd naar alle prijzen van alle importeurs;-)

Ik ben benieuwt wat er nog van het effect over blijft als ze in Nederland in de schappen liggen.
Eerst maar eens wachten op de demo voordat ik enthousiast word.

Als dit de werkelijke uitwerking is dan ga ik gelijk een Katan dealer in de buurt zoeken. Ik vind dit toch wel erg vet.

Back
Bovenaan