Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De eerste is een Salute blokje van Herlat. De Exponential versie B. Erg leuk knalblokje want in een oplopend tempo leeg schiet. Wat het verschil met de A versie is weet ik niet echt... De Tail???
Het 2e filmpje is een heerlijke knaller. De TPX0100 van Triplex. Een heerlijke 4 grams knaller voor een niet al te dure prijs.
Zo de laatste 3 filmpjes tijdens het daglicht. We gaan hierna over naar de avond. In totaal een stuk of 40. Kleine producten maar ook de grote bakken. Hou dit topic dus in de gaten!
We beginnen met een klein maar bekend potje. De Reno van Helios. Voor 3,30 kan je deze topper niet laten liggen.
Het volgende product is niet echt een spektakel. Ik dacht dat er een aardige vlam vanaf zou komen en erna een gewone knal. Maar nee, de vlam was soms niet eens te zien. Maargoed, kijk en oordeel zelf .
De laatste is een leuk probeersol geweest. Ik had nog een Centipide matje over. Dus de knallers los gemaakt en boven in de buis gedaan. Volgensmij aardig gelukt.
Zo beste mensen, het is weer weekend!! En om het weekend goed te beginnen hier de eerste 2 avond filmpjes.
De eerste is een kleine maar leuke knal cake. De High Thunder van Dream Fireworks. Knallen zijn niet heel hard maar voor een kleine prijs kon ik hem niet laten staan!
Nu een leuk product van Rubro. De Big Shot!! Een vrij grote single shot en hij viel mij niet helemaal tegen.
Jullie kunnen de aankomende tijd tot eind december vrij veel leuke filmpjes verwachten. Bijvoorbeeld verschillende doorlont boxen, pijlen, kleine en grote cake's, shells en de bekende 2 shows.
mooie films/foto's erg nice maar vraag hebben jullie ook het duits vuurwerk ook in de avond gefilmd ken ik ze goed zien hoe de uitwerking zijn bedankt.
kom maar op met de films
mooie films/foto's erg nice maar vraag hebben jullie ook het duits vuurwerk ook in de avond gefilmd ken ik ze goed zien hoe de uitwerking zijn bedankt.
kom maar op met de films
Dankje! Nee jammer genoeg niet. Maar als je bij de filmpjes van voorgaande jaren kijkt op mijn yt kanaal dan kom je een hoop van deze producten tegen die in de avond zijn afgestoken.
Zo, na al jaren niks meer van me te laten horen wil ik toch nog even een berichtje plaatsen. 2014 vond ome agent het leuk om een keer een bakje koffie bij me te komen 'drinken'. Owja en met 5 collega's.. Ze vonden mij berichten in dit forum erg interessant en daarom wilde ze even met mij kletsen (jaja freaks ze lezen echt mee op dit forum dus let goed op wat je post). Ik was volgens hun een hele grote jongen op vuurwerk gebied!! Natuurlijk had ik helemaal geen vuurwerk in huis want ik film alleen maar vuurwerk! Mijn pagina op youtube bestaat sindsdien gewoon nog steeds en ik wilde jullie even 2 jaarlijkse filmpjes posten waar het hele dorp van geniet. Verder post ik nog veel product filmpjes en ik zal proberen dit jaar weer wat nieuwe te maken en op mijn kanaal te gooien.
Het eerste filmpje is van onze jaarlijkse 'Kinder' show. We organiseren elk jaar een show om 20.00 op de 31e voor de kinderen in ons dorp. We hebben veel sponsoren en winkels die ons hierbij ondersteunen. Owja als je het filmpje te lang vind duren... laatste minuten begint de finale!
Het volgende filmpje is van en voor de grotere 'kinderen' in het dorp. Hier zie je de wat zwaardere blokken en is het heerlijk genieten. (Als dit filmpje niet gepost mag worden, sorry hiervoor)
Verder zijn er in voorgaande jaren nog steeds updates op mijn kanaal geweest. Ik heb na het voorvalletje mijn kanaal wel een half jaar offline gehaald. Dit heeft me heel veel abbo's gekost wat jammer is. Wil je me weer van mijn filmpjes kunnen genieten dan ben je altijd welkom op het youtube kanaal van 1xtremepyro.