Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prachtige cake was dit voor zijn geld!
Weet niet of ik een productiefoutje had, maar bij mij begon ie met de finale schoten en ging dus compleet omgekeerd
Maar dat mocht de pret niet drukken! Wat een topcake, super uitgewerkte tails met goede cracklingmines!!
Super!
Hmmm ik kijk net op mijn lijst die ik heb afgerekend, staan 4 stuks op, maar heb er 0 meegenomen! Slechte zaak (van mezelf). Onwijs zonde als ik het zo lees.
Prachtige cake was dit voor zijn geld!
Weet niet of ik een productiefoutje had, maar bij mij begon ie met de finale schoten en ging dus compleet omgekeerd
Maar dat mocht de pret niet drukken! Wat een topcake, super uitgewerkte tails met goede cracklingmines!!
Super!
Vind hem op dit straatfilmpje beduidend minder dan Blink Fan. Ik koop denk ik gewoon volgend jaar weer Blink Fan
de blink fan is minder. door de mist was het slecht te zien op het straatfilmpje een aantal posten terug.
geloof mij, deze is echt mooi. ik had deze EN blink fan
Het kan inderdaad zo zijn dan dat ik hem aan het reservelont heb aangestoken waardoor deze bij mij niet goed ging.
Ging er eerlijk gezegd niet echt vanuit dat er een 2e lont aanzat omdat dit toch maar zelden zo is bij de nederlandse producten
Foutje van mezelf dus waarschijnlijk!