X50 [Uitloop]

Heb hem vanavond afgestoken, want een waanzinnige pot voor die prijs....volgend jaar ga ik er echt een paar meer van halen, nu maar twee stuks gehaald....jammer. Echt een absolute topper.....!

Wow, wat een geweldig pot is dit.

Ik had er eentje besteld, volgend jaar neem ik er beslist minimaal 5.

Echt een fantastisch ding, en dan te bedenken dat deze pot maar 16 euro kost!

Dat is pas waar voor je geld!

Ik had meerdere 500-grammers, maar deze pot vond ik toch de topper van de avond.

Echt een supervet ding!volgend jaar zeker meer dan eentje,volgens mij heeft mijn vader deze ook gefilmd,filmje volgt dan zo snel mogelijk.

Prachtige cake was dit voor zijn geld!
Weet niet of ik een productiefoutje had, maar bij mij begon ie met de finale schoten en ging dus compleet omgekeerd:p
Maar dat mocht de pret niet drukken! Wat een topcake, super uitgewerkte tails met goede cracklingmines!!
Super!

Ik vond deze waaier toch een beetje tegenvallen, maar ja, wat verwacht je voor 15,-. In vergelijking met het filmpje vond ik hem veel minder hoog gaan. En het is en blijft gewoon een crackling cake, niet meer, niet minder. Leuk voor erbij, maar niks speciaals. :wink:

Weet niet of ik een productiefoutje had, maar bij mij begon ie met de finale schoten en ging dus compleet omgekeerd:p
Maar dat mocht de pret niet drukken! Wat een topcake, super uitgewerkte tails met goede cracklingmines!!
Super!

Heb je niet de 2e lont aangestoken? Die zitten namelijk op veel cakes van cafferata !

Ik vond het een prima cake. Heb er dan ook flink van genoten. Mooie crackling mines en goede crackling tails. De finale is ook top. Vind maar eens zulke mooie waaiers voor slechts 15 euro. Zowat de enige die zulke heeft is Cafferata. Die ook nog de Blinkfan hebben. Verder zie ik ze heel weinig. Jammer. Want ik vind het heel gaaf en ik denk dat sowieso de gewone klant en ook de jeugd ze leuk vinden. Kost niet veel en toch een waaier.

Ik zou wel willen dat meer importeurs dat eens deden. Tegenwoordig zie je kwa nieuwe producten veelal flinke 500 grammers. Ook harstikke mooi maar daar koop ik toch echt liever meerdere cakes van. Denk dat dit concept van een kleine waaier ook best aardig kan lopen in de markt.

Hmmm ik kijk net op mijn lijst die ik heb afgerekend, staan 4 stuks op, maar heb er 0 meegenomen! Slechte zaak (van mezelf). Onwijs zonde als ik het zo lees.

Hmmm ik kijk net op mijn lijst die ik heb afgerekend, staan 4 stuks op, maar heb er 0 meegenomen! Slechte zaak (van mezelf). Onwijs zonde als ik het zo lees.

Dat is toch een kleine 60,- euro, met een goed praatje krijg je dat wel geregeld hoop ik.

Deze ook over moeten slaan dit jaar, ben benieuwd naar een straat filmpje. :)

Dit is voor het geld zeker een leuke cake. Best goeie crackling en een mooi tempo. Filmpje komt er zo, maar kwaliteit is erg mager... Maargoed, beter dan niets!

Vind hem op dit straatfilmpje beduidend minder dan Blink Fan. Ik koop denk ik gewoon volgend jaar weer Blink Fan

Super!

Niet aan het reserve lont aan gestoken? Het viel mij op dat de cake 2 lontjes had. Dit was wel gemakkelijk met het doorlonten:wink:

Edit: Sorry ik zie nou dat het ook al door Ilvan is vermeld

Vind hem op dit straatfilmpje beduidend minder dan Blink Fan. Ik koop denk ik gewoon volgend jaar weer Blink Fan

dat komt misschien omdat het zo mistig was? bij mij thuis bijvoorbeeld, kon ik 't vuurwerk van 2 huizen verderop al niet meer zien!

Voor die 15 euro geef ik toch de voorkeur aan de Blink Fan van Vuurwerk Toppers (Cafferata), hoewel de Blink Fan minder schoten heeft vind ik hem wel wat spectaculairder.

9831222.a3079c1c.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

de blink fan is minder. door de mist was het slecht te zien op het straatfilmpje een aantal posten terug.

geloof mij, deze is echt mooi. ik had deze EN blink fan

de blink fan is minder. door de mist was het slecht te zien op het straatfilmpje een aantal posten terug.

geloof mij, deze is echt mooi. ik had deze EN blink fan

Iedereen zo zijn smaak, voor mij is blink fan echt veel beter, beter boekketten en betere lucht gevuld (naar mijn mening)

Het kan inderdaad zo zijn dan dat ik hem aan het reservelont heb aangestoken waardoor deze bij mij niet goed ging.
Ging er eerlijk gezegd niet echt vanuit dat er een 2e lont aanzat omdat dit toch maar zelden zo is bij de nederlandse producten :)
Foutje van mezelf dus waarschijnlijk!

Het kan inderdaad zo zijn dan dat ik hem aan het reservelont heb aangestoken waardoor deze bij mij niet goed ging.
Ging er eerlijk gezegd niet echt vanuit dat er een 2e lont aanzat omdat dit toch maar zelden zo is bij de nederlandse producten :)
Foutje van mezelf dus waarschijnlijk!

meerdere importeurs hebben dit wel hoor :p

Back
Bovenaan