X-treme salvo box

jakhal

Banned
Artikelnummer: 3014
Artikelnaam: Extreme salvo box
Bruto Gewicht: 18kg
Netto Kruitgewicht: 3000 gram
Aantal Schoten: 150
Effectomschrijving: Deze X-treme cakebox is haast niet meer van professioneel vuurwerk te onderscheiden. Keiharde salvo's rammen achter elkaar de lucht vol met vooral veel goud & blauw!
Tijdsduur: 90 sec
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 179,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

091020151506223014XtremeSalvoBox_390_390.png

Mooie box....

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele vette box idd, lekker tempo! Maar toch vind ik de hardstylebox en de gangsterbox wel iets vetter overkomen. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.

dit is wel een interessante doos, die salvo's maken het net een profblokje, en de lucht blijft goed gevuld, de adviesprijs is wat ruim maar hij spreekt me zeker aan

dit is wel een interessante doos, die salvo's maken het net een profblokje, en de lucht blijft goed gevuld, de adviesprijs is wat ruim maar hij spreekt me zeker aan

De Adviesprijs van deze box is EUR 199,95. De in de Startpost genoemde EUR 179,95 is de Aanbiedingsprijs die tijdens de Voorverkoop geldt.

Hele mooie box! Zeker mooi om zo in salvo's te zien!

Ben benieuwd hoe deze op een demo gaat presteren!

dat is een hele beste bak .
het mag misschien wat kosten allemaal maar hij is zijn geld wel waard .

De hardstyle box krijgt alle aandacht, maar ik vind deze qua combinatie NOG sterker.
Grote uitwerkingen, geweldig tempo. Misschien voor sommigen net iets ietsje te snel, maar dit lijkt nu inderdaad sterk op een prof blok.

Mooi gevulde lucht, en goed aansluitende effecten.
Deze komt in de collectie :cool:

Waarom krijgt deze box zo weinig aandacht?
Ik vind dit mischien wel de mooiste box van vwt.
Grote effecten mooie salvo's
prima kleuren.

Deze gaat er bij mij zeker komen.
Prachtig dat blauw toch iets anders dan de andere vwt boxen

Ik denk dat ik dit ook de beste box van VWT vind. Het tempo en de schietwijze is gewoon geweldig!
Helaas past deze dit jaar niet meer in het budget. Volgend jaar zeker een grote kanshebber.

Deze is zeker nog niet geschoten op demo's?! De X-treme salvo lijkt mij net een tikkie krachtiger dan de Hardstyle! Mijn budget laat maar 1 van de 2 toe namelijk!

Deze spreekt mij ook erg aan. Is dit eigenlijk een 30mm doosje of kleiner kaliber?

Dit vraag ik me dus ook af.
Je hoort zo weinig over deze cakebox hij is een beetje ondergesneeuwd Door de hardstyle en gansterbox maar mij lijkt dot echt een toppertje.

Ik ben ook benieuwd naar specificaties.
-hoeveel kruit
-kaliber

Er is gewoon niks over bekend en dat vind ik vreemd.

Is deze nog niet gelanceerd? Is er wat anders aan de hand?

Zo een mooie cakebox en gewoon totaal niks terwijl dit toch wel echt de box om te hebben lijkt te zijn.

Dit vraag ik me dus ook af.
Je hoort zo weinig over deze cakebox hij is een beetje ondergesneeuwd Door de hardstyle en gansterbox maar mij lijkt dot echt een toppertje.

Ik ben ook benieuwd naar specificaties.
-hoeveel kruit
-kaliber

Er is gewoon niks over bekend en dat vind ik vreemd.

Is deze nog niet gelanceerd? Is er wat anders aan de hand?

Zo een mooie cakebox en gewoon totaal niks terwijl dit toch wel echt de box om te hebben lijkt te zijn.

150 shots
30mm
3 kilo kruit
Je kan hem gewoon bestellen, niks aan de hand met deze box dus

150 shots
30mm
3 kilo kruit
Je kan hem gewoon bestellen, niks aan de hand met deze box dus

Ik vind het gewoon vreemd dat deze box zo weinig aandacht krijgt. Terwijl die ten eerste een groter kaliber dan de gangsterbox heeft en ten 2de er veel beter uit komt..

Back
Bovenaan