Workshop 2011

Hallo liefhebbers,

Waar blijven jullie mails? Tot op heden nog niet echt veel mail binnen gekregen....
Team Royal Fireworks

Het kan aan mij liggen, al begrijp ik niet hoe, maar het kost ook wel érg veel moeite om via de mail in contact te komen met Royal. Vele mails aan [email protected] werden geblokt, en ook via pm verloopt het contact stroef. Ik begrijp best dat de heren het druk hebben, maar als je een workshop organiseert die behoorlijk aan de prijs is, dan verwacht ik toch wel een betere bereikbaarheid.
Voor mij is de lol er eigenlijk al af.

En voor de mensen die de link niet aanklikken:

Door diverse factoren onderstaand genoemd ziet het er helaas uit dat we de workshop zullen moeten uitstellen/verplaatsen.

Momenteel is men druk bezig in China met de nieuwe producten waarbij men ook weer is afgerijsd om te kijken of de producten aan de eisen van Royal fireworks voldoen.
Ook is men vollop in de weer om het klanten bestand verder uit te breiden.
Tevens heeft men bij Royal veel tijd geinvesteerd in een klant die de freaks/liefhebbers en ook de consument iets exclusiefs wil gaan aanbieden(Later meer hierover).
Men tracht om dit jaar nog een workshop te realiseren maar dit zal later in deze tread gecomuniceerd worden.

Bij deze wel onze welgemeende excusses aan de personen die zich reeds hadden opgegeven,Maar mocht er nog een workshop lukken gaan we weer los:p

gr
Team Royal fireworks.

Voor alle reakties op mijn eerdere post: hartelijk dank!
En @Marchel: ik wil je best pm'en, maar dat is lastig als je je account daarvoor geblokkeerd hebt, haha!

Voor alle reakties op mijn eerdere post: hartelijk dank!
En @Marchel: ik wil je best pm'en, maar dat is lastig als je je account daarvoor geblokkeerd hebt, haha!

Mischien dat er iets aan de instellingen van je pc mis is aangezien iedereen mij vrij kan pm'en.
Reden is dat je zegt dat ook de mails naar Royal geblocked worden.

gr

Een beetje vreemd verhaal dat het ineens niet zo door gaat moet ik zeggen. Uit het bericht haal ik een beetje, we hebben wel iets beters te doen, we skippen gewoon de workshop. Of zullen er te weinig aanmeldingen zijn? Maarja, dit kan natuurlijk aan mij liggen he:)

Een beetje vreemd verhaal dat het ineens niet zo door gaat moet ik zeggen. Uit het bericht haal ik een beetje, we hebben wel iets beters te doen, we skippen gewoon de workshop. Of zullen er te weinig aanmeldingen zijn? Maarja, dit kan natuurlijk aan mij liggen he:)

Workshop zal wel doorgaan echter op een andere locatie.
Daar zullen/hebben de aanmelders al persoonlijk bericht van ontvangen.

Workshop zal wel doorgaan echter op een andere locatie.
Daar zullen/hebben de aanmelders al persoonlijk bericht van ontvangen.

Mijn aanmelding is inmiddels meer als 1,5 maand geleden, tot op heden nog niets van royal gehoord, ook geen mail over nieuwe locatie. Toch wel vreemd. In outlook staat mijn aanmelding wel als verzonden gemeld.

Heb dit topic gemist, ben al 2x geweest, maar heb er eigenlijk wel weer zin in. Is er nog plek?

Liefhebbers van vuurwerk,

Velen die reageren op het feit of de workshop nu nog door gaat of niet.

De workshop gaat zeker door alleen niet op de 25ste juni maar zal verplaats worden naar 17 september.

Dit heeft te maken met allerlei factoren zoals de omgeving met teveel vee in de buurt en dat 2 van onze gecertificeerden dringend rond die tijd weg moeten voor andere bezigheden waardoor we onze toezicht moeilijk kunnen waarborgen.

Veiligheid gaat boven alles en we willen de workshop op een professionele manier houden en niet op een manier van we doen maar wat en schieten maar wat raak.

Voor diegenen die zich hebben aangemeld die krijgen nog persoonlijk een email van ons over hoe, wat en waar.

Voor diegenen die niet konden op de 25ste juni wellicht is de 17e september wel een optie en kan je je hiervoor wel aanmelden.

Verder zijn we erg druk met het CE verhaal en onze nieuwe artikelen waar we spoedig nadere informatie over zullen verschaffen.

Voor dit moment wensen we n ieder een zonnege dag toe.

Royal Fireworks

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ook weer van de partij:p

Hopelijk wel iets minder warm als vorig jaar!
Was zo verstandig geweest de hele dag in de zon te lopen en erachter komen om rond 15:00 toch maar even de zonnebrandspray te gebruiken:bonk:
Helaas was het leed al geschiet:cry:

nu het verplaatst is na september is dit mischien wel een optie voor mij!
ik zal het in het thuisfrond overleggen.
Maar als het van het vrouwtje mag ben ik erbij:p!

Back
Bovenaan