Wordt 31 december een chaos of zal het meevallen?

Ik zit ergens in het grijze gebied. Heb zoiets van mij mag het wel even chaos zijn, laat die volksvertegenwoordigers maar flink onrustig slapen. Maar een "rustige" jaarwisseling, zou aan de andere kant mooi kunnen zijn. Maar dat voelt alweer als valse hoop.

Laatst bewerkt:
En de politici in Den Haag leefden nog lang en gelukkig.

En de rest van de Nederlanders gingen over op de orde van de Oudejaarsnacht.

Dat het "rustig" blijft is natuurlijk een utopie. Er zijn teveel mensen tegenwoordig die overal schijt aan hebben, en hiermee doel ik op personen die het leuk vinden om hulpverleners lastig te vallen en/of dingen te slopen.
Wat betreft het "gewone" volk, denk ik dat er een groot gedeelte is dat niets zal afsteken en eens rustig om zich heen zal kijken om 0.00 uur. Die zien vervolgens dat er toch best wel wat de lucht in gaat, en dat daar niet/nauwelijks op gehandhaafd zal worden. Het jaar erop zal er daarom zeker weer meer vuurwerk zijn. Beetje hetzelfde als met de 2 corona verboden.

Dat het "rustig" blijft is natuurlijk een utopie. Er zijn teveel mensen tegenwoordig die overal schijt aan hebben, en hiermee doel ik op personen die het leuk vinden om hulpverleners lastig te vallen en/of dingen te slopen.
Wat betreft het "gewone" volk, denk ik dat er een groot gedeelte is dat niets zal afsteken en eens rustig om zich heen zal kijken om 0.00 uur. Die zien vervolgens dat er toch best wel wat de lucht in gaat, en dat daar niet/nauwelijks op gehandhaafd zal worden. Het jaar erop zal er daarom zeker weer meer vuurwerk zijn. Beetje hetzelfde als met de 2 corona verboden.
Zo zie ik het ook wel een beetje. De ellende met rellende leeghoofden zal niet afnemen, misschien zelfs toenemen. De normale mens zal minder stoken dan afgelopen jaren en ik denk dat het een beetje tussen het 1e en 2e corona verbod in zal zitten. Sommige mensen zullen het eerst weer een jaar aankijken terwijl er ook een hoop zijn die zich nog herinneren hoe het tijdens corona ging en dat er toen al geen handhaving was.

En natuurlijk zal en nog een aanzienlijk deel, zeker enkele tientallen, zijn dat met een ontheffing in verenigingsverband stookt :bonk:

Back
Bovenaan