Wonderful World

Dat heb ik nou ook. Het liefst zet ik alles op film. Ik heb daar alleen niet altijd zin in.
Volgend jaar maar eens vragen of er iemand is die er een beetje verstand van heeft de boel te komen filmen. Ik kreeg trouwens van de omstanders te horen dat ze dit doosje wel erg mooi vonden.
Nou dat vond ik ook. Presteerde prima in de straat. Met name de laatste cake was prachtig en bleef lang hangen.

Ik had m ook dit jaar en ik vond m supermooi!! Zo zie je maar weer je kan een demo meemaken waar die geschoten word en dat is mooi en reacties kunnen verschillend zijn maar ik ben echt overtuigd als ik m zelf schiet, had m doorgelont en ik vond m gaaf presteren alleen ik heb m niet gefilmd helaas. En de finale is echt bruut zeg... Prachtig!!! Superformaat ook klein maar fijn..

Heerlijke bak, de meeste vonden dit ook meteen de mooiste van de avond. Heerlijk hoe die laatste zich leeg pompt!

Ik was ook zeer tevreden met deze box..
ik heb hem als laatste geschoten na de Golden Power en de Ultimate. Iedereen vondt deze prachtig vooral de laatste cake natuurlijk :)
Heel de lucht vol met goud..
Het was een waardige afsluiting van een mooie vuurwerknacht en ik zou hem volgend jaar weer nemen.

Wat een geweldige stuk vuurwerk was dit zeg! Ik heb deze toch tot het einde bewaard en dat was maar goed ook!

Mijn excuus voor het slechte filmwerk. Dit was de eerste keer dat ik iets heb laten filmen, maar je krijgt wel een goed beeld erbij dat het goud lang blijft hangen. En nog iets...Mijn vriendin dacht dat het slechts 1 cake was, dus de eerste cake heeft ze apart gefilmd. Op de film dus alleen de laatste 3 cakes.

Ik had vanuit de demo van Ano wel een iets ander beeld voor mijn gevoel. Maar zeer fraai. Ik miste een beetje dat het flower Crown effect afbuigde naar beneden (Beetje treurwilg effect), en dat het goud iets lang bleef hangen. Ik vond de laatste bak zeer indrukwekkend! Dat was echt mega!

Was een mooie combinatiebox, over het effect niets van klagen ( vooral de laatste cake was geweldig ).

Maar voor de huidige vraagprijs heb je ook een cruel traction / diverse rubro combinatieboxen, die mij iets meer voldoening gaven dan de Wonderful World die in 30 seconden 140 Euro de lucht in schiet.

Straatfilmpje :

Stom zeg, op de foto in de eerste post staat ook NEM 1,25 kg. Nooit iemand opgevallen...

Uhm, zie post 9...Deze komend jaar er toch maar bij pakken. Wel wind gevoelig effect, maar wel fraai en met een beetje korting nog goed te doen! Vond hem op de demo in Lopik ook vet (met wind).

Ik heb deze opgesplitst in mijn show en per 2 geschoten, 2 x Cake A+B voorgaand aan de immortal golds en 2 x Cake C+D voorgaand aan De Bèta.
Zelf was ik er zeer tevreden over, zeker in deze combi.

Op onderstaande film zijn de delen te zien vanaf minuut 6.25 na Megamini's en vanaf minuut 11.10 na de SC1 in de finale:lub:

Ik heb deze opgesplitst in mijn show en per 2 geschoten, 2 x Cake A+B voorgaand aan de immortal golds en 2 x Cake C+D voorgaand aan De Bèta.
Zelf was ik er zeer tevreden over, zeker in deze combi.

Op onderstaande film zijn de delen te zien vanaf minuut 6.25 na Megamini's en vanaf minuut 11.10 na de SC1 in de finale:lub:

Prachtig showtje! Compliment..

Dat was een mooi stukje vuurwerk op straat! Mooie tempowisselingen! De finalecake deed het ehm!! Of ik deze aankomend jaar weer in de collectie doe, is nog maar de vraag, maar ik weet wel dat ik die avond deze box speciaal heb opgedragen aan meneer Arno B. ....and I said to myself, what a wonderful world...!!

Back
Bovenaan