Koala
VWC lid
Jammer, dan is de demo van Kuiper. Anders had ik zeker even gekeken. Is dit ook terug te kijken?
We gaan m opnemen en zullen deze opname later delen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer, dan is de demo van Kuiper. Anders had ik zeker even gekeken. Is dit ook terug te kijken?

Tof idee!! Ik ga zeker kijken...
Wil jij alles weten over Wolff vuurwerk?! En kans maken op toffe vuurwerkprijzen? Check vrijdag om 19:30 de livestream op ons TikTok account!
--
Experimentje vanuit Wolff. Kijken of een livestream aanslaatWe hebben een en ander voorbereid, en zullen lekker veel ouwehoeren over de nieuwe producten, over klassiekers; maar ook reageren op vragen van kijkers. Hoop dat we veel bekenden gaan treffen!
Wil jij alles weten over Wolff vuurwerk?! En kans maken op toffe vuurwerkprijzen? Check vrijdag om 19:30 de livestream op ons TikTok account!
--
Experimentje vanuit Wolff. Kijken of een livestream aanslaatWe hebben een en ander voorbereid, en zullen lekker veel ouwehoeren over de nieuwe producten, over klassiekers; maar ook reageren op vragen van kijkers. Hoop dat we veel bekenden gaan treffen!
Hopelijk blijven jullie ff online, ik moet zo eerst met de vrouw mee naar een kerstmarkt...
De prijs die we betalen voor een beetje aandacht.Hopelijk blijven jullie ff online, ik moet zo eerst met de vrouw mee naar een kerstmarkt...![]()
Ey, heb je nog zown slang 6? Bezorg je die ook?
Ja TikTok,was te verwachten toch qua leeftijd?Dank voor de toffe livestream! Wij hebben het erg naar ons zin gehad, met ruim 6000 unieke views zeker de moeite!
Inderdaad een hoop kinders met verzoeken om illegaal vuurwerk. Jammer, maar wel verwacht. Gelukkig ook een hoop dummys kunnen laten zien, antwoord gegeven op serieuze vragen, en wat leuke items weggegeven.
Volgende week waarschijnlijk weer!