WK vuurwerk Scheveningen 2010

Daar ben ik het niet helemaal mee eens Donald, ook al is het zeker 8 jaar gelden dat ik er voor het laatst was en toen was het zeer zeker de moeite waard ongeacht welke dag.
Maar misschien is er in al die jaren tijd veel verandert en heb ik het nu helemaal mis.

Shows zijn hetzelfde..allemaal Jorge...het word alleen in een andere volgorde geschoten.

De laatste leuke shows die ik daar gezien heb, waren in de jaren 90...toen schoot Skylight nog

Shows zijn hetzelfde..allemaal Jorge...het word alleen in een andere volgorde geschoten.

De laatste leuke shows die ik daar gezien heb, waren in de jaren 90...toen schoot Skylight nog

Het is gewoon wazig, dat men net doe dat verschillende landen schieten.
Maar dat het door een Nederlandse firma geschoten wordt.
Noem het dan gewoon knallen met die ballen en ook nog zoveel dagen.

Ik vind het ook erg raar dat dit een festival genoemd wordt, het is gewoon pure oplichting

Ik zou er zoiezo al niet naartoe gaan omdat ik weet dat ik voor de gek gehouden wordt, en bovendien zijn de shows daar ook niet zo geweldig.
Het zou veel leuker zijn als ze dan gewoon 1 hele grote show doen in plaats van een aantal kleinere shows, of gewoon een ECHT festival met ECHTE landen!

Hier mijn films van alle shows van vorig jaar.

Jamaica
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

China
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Nederland
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Amerika
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Duitsland
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Dat gezeur elke keer weer over 1 firma

Het is al jaren bekend dat 1 firma schiet. Daarnaast beseft iedere freak dat Scheveningen een van de betere shows is in nederland en vooral de laatste schiet dag.

En die ***koek om echte buitenlandse firma`s uit te nodigen is helemaal overbodig. Iedereen heeft liever een caballer of gamma P maar we weten donders goed dat het veel geld gaat kosten die niemand op wilt brengen. We moeten wel beetje reeel blijven mensen.

Scheveningen is een prima show waar menig freak zich vermaakt! En ik hoop er dit keer weer een mini meeting gehouden gaat worden.

Dat gezeur elke keer weer over 1 firma

Het is al jaren bekend dat 1 firma schiet. Daarnaast beseft iedere freak dat Scheveningen een van de betere shows is in nederland en vooral de laatste schiet dag.

En die ***koek om echte buitenlandse firma`s uit te nodigen is helemaal overbodig. Iedereen heeft liever een caballer of gamma P maar we weten donders goed dat het veel geld gaat kosten die niemand op wilt brengen. We moeten wel beetje reeel blijven mensen.

Scheveningen is een prima show waar menig freak zich vermaakt! En ik hoop er dit keer weer een mini meeting gehouden gaat worden.

Scheveningen één van de betere shows in Nederland??????
Sorry hoor ik noem dat meer demo's met die salvo's van 3 en die finale die al helemaal nergens over gaat...lekker makkelijk alles in 1x wegjagen!
Ziet er zo amateuristisch uit.

Ik zie liever de mannen van Hayo wolff de shows schieten daar vind dat die wel heel goed bezig zijn zeg, hoop dat ze echt een keer echt internationale bedrijven uitnodigen, uit duitsland, belgie, spanje, en frankrijk bijv dan krijg je echt totaal verschillende shows en is het een echte wedstrijd.

Ik vind het ook erg raar dat dit een festival genoemd wordt, het is gewoon pure oplichting

Pfff ik spreek pas van oplichting als je ergens voor moet betalen en volgens mij kost het nog steeds geen cent om daar op de bpilevard te gaan kijken. :rolleyes:

Dat het inderdaad mischien niet de beste shows van Nederland zijn doet trouwens nog nergens aan af dat er wel mooi vuurwerk wordt afgestoken en aangezien er niet zoveel shows in Nederland zijn waar shells worden geschoten is het toch gewoon mooi meegenomen. Het is inderdaad wel jammer dat ze het niet een beetje georganiseerder gaan schiten en dat ze er geen internationaal spektakel van gaan maken. Dat zou het waarschijnlijk naar een iets hoger niveau tillen.

Ik zie liever de mannen van Hayo wolff de shows schieten daar vind dat die wel heel goed bezig zijn zeg, hoop dat ze echt een keer echt internationale bedrijven uitnodigen, uit duitsland, belgie, spanje, en frankrijk bijv dan krijg je echt totaal verschillende shows en is het een echte wedstrijd.

Ik zie liever een festival onder de nederlandse bedrijven.
daarna nog eens een festival met buitenlandse bedrijven.

Scheveningen één van de betere shows in Nederland??????
Sorry hoor ik noem dat meer demo's met die salvo's van 3 en die finale die al helemaal nergens over gaat...lekker makkelijk alles in 1x wegjagen!
Ziet er zo amateuristisch uit.

Wat een onzin....

Kijk zelf even bij de post van de afgelopen jaren en je leest positieve verhalen van freaks. Daarnaast als ik me niet vergis is dit ''festival''1 van de grote trekpleisters op het gebied van vuurwerk in nederland. Dat zegt alweer voldoende.

Daarnaast slaat je zin van amateuristisch nergens op. Voor nederlandse begrippen is het gewoon een goede, grote show. dat zie je nauwelijks in ons kikkerlandje.

Ik zie liever een festival onder de nederlandse bedrijven.
daarna nog eens een festival met buitenlandse bedrijven.

Onder de nederlandse bedrijven is het goed haalbaar en daar zullen zij eerst moeten beginnen. Het buitenlandse kun je toch nog even in dromenland bekijken denk ik... tenzij benelux al genoeg buitenlands is

Wat een onzin....

Kijk zelf even bij de post van de afgelopen jaren en je leest positieve verhalen van freaks. Daarnaast als ik me niet vergis is dit ''festival''1 van de grote trekpleisters op het gebied van vuurwerk in nederland. Dat zegt alweer voldoende.

Daarnaast slaat je zin van amateuristisch nergens op. Voor nederlandse begrippen is het gewoon een goede, grote show. dat zie je nauwelijks in ons kikkerlandje.

Heb jij dan alleen maar shows gezien van DreamFireworks ofzo? Want er zijn heel, heel wat betere, grotere shows in Nederland.

en wat betreft grote trekpleisters.. als er vuurwerk op het programma staat dan komen er altijd wel mensen op af. een Festival als bijvoorbeeld een Pinkpop ofzo.. dát zijn in mijn ogen trekpleisters. Dat is een evenement dat staat op zichzelf.. Dit zogenaamde vuurwerkfestival in mijn ogen niet.. de meeste maken er namelijk een dagje uit van. en gaan een hapje eten aan de boulevard, met als bonus 2 vuurwerkshowtjes.

Heb jij dan alleen maar shows gezien van DreamFireworks ofzo? Want er zijn heel, heel wat betere, grotere shows in Nederland.

en wat betreft grote trekpleisters.. als er vuurwerk op het programma staat dan komen er altijd wel mensen op af. een Festival als bijvoorbeeld een Pinkpop ofzo.. dát zijn in mijn ogen trekpleisters. Dat is een evenement dat staat op zichzelf.. Dit zogenaamde vuurwerkfestival in mijn ogen niet.. de meeste maken er namelijk een dagje uit van. en gaan een hapje eten aan de boulevard, met als bonus 2 vuurwerkshowtjes.

200.000 bezoeker... boulevard bomvol
En de meeste mensen komen voor het vuurwerk. Ga maar eens praten met de lokale ondernemers. Die zeggen allemaal hetzelfde. Met het vuurwerk is het de drukste dag van het jaar. je kunt nauwelijks parkeren. En pinkpop is een een muziekfestival. Mensen komen daar voor de bands en niet voor het vuurwerk.

En daarnaast heb ik gezegd dat het 1 van de betere shows zijn. want zoveel hebben wij niet in nederland.

En de meeste mensen komen voor het vuurwerk. Ga maar eens praten met de lokale ondernemers. Die zeggen allemaal hetzelfde. Met het vuurwerk is het de drukste dag van het jaar. je kunt nauwelijks parkeren. En pinkpop is een een muziekfestival. Mensen komen daar voor de bands en niet voor het vuurwerk.

En daarnaast heb ik gezegd dat het 1 van de betere shows zijn. want zoveel hebben wij niet in nederland.

Ja en onder die 200.000 bezoekers een handje vol die echt verstand van vuurwerk hebben, de non-vuurwerk freak in Nederland vind een consumentenshowtje al gaaf.

Scheveningen in gewoon een kansloze zooi vind ik, 4'' bommetjes op 500m afstand, bommetje voor bommetje en aan het einde een paar rekjes leeg, dat heeft toch niks met een vuurwerkshow te maken??

En er is zo veel beters te zien in Nederland dan Scheveningen, bijv. Hilversum, Urk, en Hoorn, shows die 10x zo goed zijn als dat gebeuren in Scheveningen.

200.000 bezoekers??????

Je bedoeld zeker zoveel bezoekers die totaal afkomen op al die vuurwerken. Want een gemiddelde show in Knokke-heist trekt "maar" 45.000 belangstellende. en die komen echt overal vandaan. En dat zijn shows waar het budget van het totale "festival" van Scheveningen van 1 show in Knokke-Heist zo haast in past. Die ondernemers waar jij het over hebt die sponsoren dit festival ook. 200.000 bezoekers per avond vind ik dan ook een tikkeltje overdreven.

Zoals Derk al zegt er zoveel beters te zien, ja in Nederland. En daar valt een show op een verafgelegen ponton op de Noordzee in het niets bij. en kom alsjeblieft niet met het excuus ja het is wél tot 150mm. Want kaliber zegt niks. Kijk maar bij de shows van bijvoorbeeld Laser-Fireworks. Dat bedrijf weet zelfs met klein kaliber hoogstaande pyromusicals te schieten. :wink:

31e Internationale Vuurwerk festival Scheveningen 2010
12, 13 en 14 augustus.
Met Gala Vuurwerk op zondag 29 of vrijdag 27 augustus.
(nav toestemming Gemeente)
Deze data zijn opgegeven door de organisatie
Dit zijn de juiste data !!!!!

http://www.vuurwerkscheveningen.nl/

Laatst bewerkt:
De affiche voor het festival van 2010 met een aankondiging van een grootse finale op 29 augustus

SSB%20Poster%20Vuurwerkfestival.jpg

Back
Bovenaan