Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verfrissende halve finales inderdaad! En voor allen meer dan verdiend. Zin in!Echt top halve finales. Hopelijk haalt iedereen zn niveau.
Dat denk ik ook, maar dat geldt eigenlijk voor iedereen momenteel. Met uitzondering van Humphries op een goede dag en momenteel misschien van Veen. Verder is het echt debiel wat Littler momenteel doet en vooral kan doen. Al gooit hij een paar slechte legs (of de tegenstander een paar goede), dan kan hij op commando 10 en 11-darters eruit gooien.Ben alleen bang dat Searle vanavond er af gaat met 6-0 / 6-1. Dat is niet echt een speler voor de halve finale m.i. Maar hopelijk zit ik er naast en kan hij Littler tegenstand bieden.
Wel heel erg zin in Van Veen - Anderson. Dat wordt écht een toppartij!
Dat denk ik ook, maar dat geldt eigenlijk voor iedereen momenteel. Met uitzondering van Humphries op een goede dag en momenteel misschien van Veen. Verder is het echt debiel wat Littler momenteel doet en vooral kan doen. Al gooit hij een paar slechte legs (of de tegenstander een paar goede), dan kan hij op commando 10 en 11-darters eruit gooien.
Niet dus.Echt top halve finales. Hopelijk haalt iedereen zn niveau.