WK Darts 2026 - powered by VWC

Nou benieuwd naar Gian zn partij vanavond. Kan wel eens een kraker worden. En de winnaar moet dan morgen tegen Anderson. Mooie potjes!

Hoppa, wat een goede overwinning van Van Veen. Wel enorm geholpen door Humphries door zijn gemiste dubbels, maar zijn niveau was gewoon dik in orde met boven de 100 gemiddeld. Dat wordt echt een interessante halve finale tegen Anderson. Tegen zijn idool. Echt een grote kans om naar de finale te gaan nu. Geweldig! En MvG geen 1e Nederlander meer, da's ook lang geleden zeg.

Ben alleen bang dat Searle vanavond er af gaat met 6-0 / 6-1. Dat is niet echt een speler voor de halve finale m.i. Maar hopelijk zit ik er naast en kan hij Littler tegenstand bieden.

Wel heel erg zin in Van Veen - Anderson. Dat wordt écht een toppartij!

Ben alleen bang dat Searle vanavond er af gaat met 6-0 / 6-1. Dat is niet echt een speler voor de halve finale m.i. Maar hopelijk zit ik er naast en kan hij Littler tegenstand bieden.

Wel heel erg zin in Van Veen - Anderson. Dat wordt écht een toppartij!
Dat denk ik ook, maar dat geldt eigenlijk voor iedereen momenteel. Met uitzondering van Humphries op een goede dag en momenteel misschien van Veen. Verder is het echt debiel wat Littler momenteel doet en vooral kan doen. Al gooit hij een paar slechte legs (of de tegenstander een paar goede), dan kan hij op commando 10 en 11-darters eruit gooien.

Dat denk ik ook, maar dat geldt eigenlijk voor iedereen momenteel. Met uitzondering van Humphries op een goede dag en momenteel misschien van Veen. Verder is het echt debiel wat Littler momenteel doet en vooral kan doen. Al gooit hij een paar slechte legs (of de tegenstander een paar goede), dan kan hij op commando 10 en 11-darters eruit gooien.

Ja, en ik merk dat ik dat ook steeds minder leuk ga vinden. Doet denken aan de periode Taylor en Van Gerwen dat zij alles wonnen. Gecombineerd met het arrogante gedrag van mr. Littler en een irritatie is geboren... maar we gaan 't zien!

Back
Bovenaan