WK Darts 2026 - powered by VWC

Wat kwam die Clemens nog ff terug ja, jammer dat 'ie net iets te laat de motor startte. Als die 3-3 was gevallen was Humphries gaan zweten, wat vielen die 180'ers makkelijk zeg. Genieten.

Van Veen klinisch door, dikke prima. Nu tijd voor MvG!

Doets is lekker bezig, ook met die 164 finish voor de set. Ik heb vanmiddag ook weer genoten van de opkomst van Evans, maar de vertoning daarna was natuurlijk schandalig. Benieuwd of dasr nog consequenties aan zitten

Shit. Mijn viaplay is precies vandaag afgelopen. Voelt een beetje stom om voor die paar dagen weer een maand te kopen en morgen kijk ik sws niet.

Iemand tips voor een streampie oid?

Shit. Mijn viaplay is precies vandaag afgelopen. Voelt een beetje stom om voor die paar dagen weer een maand te kopen en morgen kijk ik sws niet.

Iemand tips voor een streampie oid?
Soms zenden ze wel eens wedstrijden uit via goksites als 711. Maar moet je niet t laatste geld van december eraan opmaken hahaha

Prima pot weer van Van Veen. Lekker om naar te kijken! Nu een fijne wedstrijd tussen MvG & Anderson. We gaan er weer voor zitten!

Wat een goeie pot net tussen van Gerwen en Anderson zeg. Jammer voor van Gerwen, maar Anderson blijft een genot om naar te kijken. Ook top van Van Veen. Nu Doetsie, kom op!!

Back
Bovenaan