WK Darts 2026 - powered by VWC

Echt dit was zo mooi. Je zag Noppert echt met alles wat hij had proberen bij te blijven. Die Hood bleef maar 180ers smijten. Wat een gast man. Die 157 finish van Noppert om in de laatste set op 4-4 te komen was voor mij het mooiste moment. Zo knap. Uiteindelijk was hier niet van Hood te winnen.

December. Wat een maand, wat een maand. Kinderen (eindelijk) in bed, voorbereidingen Kerstdiner klaar, 15 bestellingen uitstaan en telkens blijven speuren en wikken en wegen om een 16e bestelling te plaatsen. En dan ondertussen het WK darts met dit soort wedstrijden. Van mij mag december 4x zo lang duren. Geniet mannen!

Ik zet mijn Hood er wel even voor af. Jammer voor Noppert, pure pech dat die Hood de wedstrijd van zijn leven heeft gegooid.

Poah, wat een pot gister zeg van die Justin Hood. Ongekend niveau. Die 157 finish van Noppert was zó goed, dacht daar heeft ie hem. Maar hij kwam al lachend gewoon weer terug. Wel jammer voor 't toernooi, dit soort jongens gooien vaak één á twee partijen dit niveau en zwakken dan af. Maar: verdiend!

Ook een goeie Van Gerwen gezien en een heel goede Anderson. Dat worden wel wat krakers na de kerst hoor. Zin an!

Yess helaas aan het werk en hoop mee te krijgen van Wesley en Niels.
Moet wel zeggen dat ik enorm geschrokken ben van de hardheid op sociale media naar zo'n gozer als Wesley.
Krijgt waarschijnlijk zijn hele leven al commentaar, is super vriendelijk en stunt enorm tegen Price.
Vervolgens honderden negatieve reacties op zijn voorkomen, onnodige hardheid en pesterijen. Treurig.

Wat denken we vandaag jongens?

Plaisier-Ratajski
Gilding-Woodhouse
Clayton-Zonneveld

Harryson-Pietrezcko
Bunting-Hurrel
Littler-Suljovic

Is verwacht van de eerste 3 potjes eigenlijk wel een gelijkgaande strijd

ratasjki
gilding
clayton
harryson
bunting
littler.

al denk ik bij die laatste dat die het knap lastig gaat krijgen door dat trage spel van suljovic. trouwens bij de partij gilding woodhouse ook. en denk dat woodhouse daar niet tegen kan.

Back
Bovenaan