WK Darts 2026 - powered by VWC

Ergens hoop ik zo op een mooi WK voor Barney. Het gezucht is vermoeiend, maar toch gun ik het hem wel. Hoe dan ook.. een derde ronde tegen Cross en een 4e ronde tegen Littler is eigenlijk gewoon kansloos. We gaan het zien.

Ergens hoop ik zo op een mooi WK voor Barney. Het gezucht is vermoeiend, maar toch gun ik het hem wel. Hoe dan ook.. een derde ronde tegen Cross en een 4e ronde tegen Littler is eigenlijk gewoon kansloos. We gaan het zien.
Ik weet dat hij een hoop voor t darten heeft betekend, maar heb gewoon helemaal niks met die man. Vd week zat hij bij Viaplay in de studio, zelfs daar ergerde ik me aan hem merkte ik...🥴

Barney had er een aantal jaren geleden gewoon mee moeten stoppen. Zoals het nu gaat levert voor hem zelf alleen maar frustratie op en voor de mensen die hem als held zagen wordt het zo ook niet beter. Ik gun het hem van harte, maar het is gewoon niet goed genoeg meer.

Ik heb Bellmont in mn scorito team haha
Ik ook, ook al is hij bij de bookies geen favoriet. We kennen allemaal van Barneveld. Die kan zelfs zijn kop laten hangen als hij met 2-0 voor staat en met zijn derde pijl een single 20 gooit, terwijl de eerste 2 al in de triple hangen. Ik ben geen fan van hem.

Ook ik heb Bellmont in mijn team. Alle jaren geloof gehad in Barney dat het nog wel eens gaat lukken. Maar ik kan het niet meer aan, al dat gezucht en gepuf als het even niet mee zit.

Ik ook, ook al is hij bij de bookies geen favoriet. We kennen allemaal van Barneveld. Die kan zelfs zijn kop laten hangen als hij met 2-0 voor staat en met zijn derde pijl een single 20 gooit, terwijl de eerste 2 al in de triple hangen. Ik ben geen fan van hem.
Gaat me niet zozeer om favoriet maar je moet ook slechte spelers kiezen en imo heeft deze slechte speler wel een kans tegen Barney.Ik kots echt van die man,vooral de laatste jaren dan.Dat verongelijkte gezicht,die trekjes van waarom valt het nou niet en dat gezucht.

Maar eerlijk, die misplaatste arrogantie van MVG kan ik ook behoorlijk slecht hebben! Geef mij maar Van Veen, Van Duijvenbode of Noppert!
Ik zal wel een ouwe zeur zijn maar Dirk was in het begin leuk,nu lijkt het ook toneel.Van Veen en Noppert zijn gewoon normaal,zie ik toch liever MvG maar moet die het wel gaan waarmaken.Behoort gewoon samen met Luke en Luke bij de beste 3 als die zn normale niveau haalt

Back
Bovenaan