Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook, maar ik heb op één of andere manier t idee dat hij niet ver gaat komen....Ben benieuwd naar Littler. Jammer van Huybrechts.
Klopt dit korte gedoe is net niks voor m....straks word t pas echt leuk!!Hoe langer het format gaat zijn, des te makkelijker word het voor hem.
Zeker, kwam echt lekker mee. Maar als het er dan op aankomt gooit die Litter t voor je neus weer uit...Vond die Labanauskas niet eens zo slecht. Hij kreeg zijn kansen die hij helaas niet benut heeft.
If you don't hit the double you're gonna be in trouble. Quote Bobby George.Zeker, kwam echt lekker mee. Maar als het er dan op aankomt gooit die Litter t voor je neus weer uit...
Lijkt me als tegenstander zo frustrerend
Heikneuter dimitri vd bergdoe die andere belgische jankmuil ook weer mee? kan ff niet op zijn naam komen
Die is zondagavond aan de beurt. Opzich geen bijzonderheden vanavond, jammer van huybrechts.ja die ja. vervelende vent
Doen er maar 10 mee in deze poule dat @Stuifie 10e staat? Die gast heeft ook geen verstand van sport hè.Gedeelde eerste plaats, moest t ff vastleggen want ik denk dat ik mn hoogtepunt nu wel gehad heb....
Bekijk bijlage 1819953
Ik zou een Snickers uit hun reet eten. No cap, dont blame me!De line up van dit jaar.