Witte Tenten spreekt jullie toe

Rob 1976*

Het is op verzoek van de Witte Tenten Verhuur zelf om hier middels een aparte topic hun actie onder de aandacht van leden te brengen.
Dit topic is bedoeld om vragen te stellen en antwoorden te geven over de acties die zij voeren.
Jouw topic kan uiteraard blijven bestaan.
Er zijn inmiddels reacties bij de Witte Tentenverhuur binnengekomen.
Hun verzoek is om duidelijk jullie naam bij jouw reactie te vermelden.
Succes

Rob 1976*

Het is op verzoek van de Witte Tenten Verhuur zelf om hier middels een aparte topic hun actie onder de aandacht van leden te brengen.
Dit topic is bedoeld om vragen te stellen en antwoorden te geven over de acties die zij voeren.
Jouw topic kan uiteraard blijven bestaan.
Er zijn inmiddels reacties bij de Witte Tentenverhuur binnengekomen.
Hun verzoek is om duidelijk jullie naam bij jouw reactie te vermelden.
Succes

ok fred, we moeten er alleen wel voor waken dat deze 2 topics niet door elkaar heen gaan lopen, vandaar mijn reactie. (kun je de 2 topics niet samenvoegen?)

een top naam voor fred:

Fredje SkyWalker

Ik heb nu twee mails gestuurd, gewoon RE:, dat is ook wel goed toch (Gewoon steeds beantwoorden zeg maar)

Gezien mijn slechte rug lijkt mij
KROMME STEFFIE
wel een mooie naam voor een pot.

Gezien ik de enig kromme Stef ben hoef ik me geen zorgen te maken voor patent en of door kopieren. :D
Groetjes Stef alias Giron

Ik vind het mooi om te zien dat steeds meer Bedrijven VWC gebruiken als aanspreekpunt, mijn complimenten voor Witte Tenten want die heb ik vorig jaar ook voorbij zien komen/actief zien zijn op VWC! Hier spreek je meteen de juiste doelgroep aan!!

Natuurlijk zal ik ook wat leuke namen opsturen, ookal denk ik dat babba alle mogelijke combinaties al voor mijn neus heeft weg gekaapt..:cry:

Een gemeende sorry van mijn kant... :sad:

geweldige acties van Witte-Tenten!! Mijn complimenten!
Prachtig dat ze de 15% korting er in houden!
geweldig dat ze zelfs 25% korting geven als je het hele asortiment koop!
meteen een vraagje: Als je het hele asortiment nou besteld via de site met 15% korting, krijg je daar dan nog eens 25% korting boven op? of geld dit alleen als je het direct 'aan de balie' koopt?

Leuk dat je 250,- aan vuurwerk kunt winnen zeg! ik ga zeker wat inzenden!

Vincent

Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben:
Er is een vuurwerkpakket van 250 euro te verdienen.
In de eerste post staan de regels

Back
Bovenaan