Witte Tenten spreekt jullie toe

moontan

VWC lid
Bij de Witte Tentenverhuur, willen we graag vuurwerk voor iedereen aantrekkelijk houden.
Zo hebben we dit jaar ons best gedaan om de prijzen zoveel mogelijk hetzelfde te houden als in 2007.
Maar ook de 15% korting houden we erin, want wij vinden dat iedereen recht heeft op korting en ga je werken met cake´s weggeven bij een x bedrag, dan doe je mensen met een kleine beurs te kort.
Maar ook willen we dit jaar onze regering tegemoet komen, al hun plannen om vuurwerk op afgesproken plaatsen met elkaar te gaan afsteken, is overigens werkelijk het stomste idee wat ze ooit hebben bedacht, levensgevaarlijk.
Maar wij hebben een variant hierop gevonden.
Als u met de hele straat geld bij elkaar legt en gezamenlijk 2 of 3 mensen aanwijst die uiteraard bereid zijn nuchter te blijven, dan kunt u bij ons de totale MARIJN LIJN aanschaffen.
Deze heeft een waarde van € 2.081,95.
U krijgt dan van ons 25% korting op de totale lijn. Dus betaalt u € 1.561,46.
Steek het vuurwerk op de hoek van de straat af en ga daar met u familie en vrienden kijken naar een werkelijk vuurwerkspektakel.

Maar of het nog niet genoeg is, we hebben nog een leuke uitdaging voor u.
Zoals u weet is de MARIJN LIJN Nederlandstalig en ook al was dit even wennen,
langzaam wordt iedereen enthousiaster.
Maar geloof me, het verzinnen van namen is echt een crime, ik kan het weten.
Maar ik vraag hierbij u hulp.

Als u voor ons de meest originele, leuke of spannendste naam kunt bedenken (deze zal door de tentenbouwers van de Witte Tentenverhuur verkozen gaan worden).
Dan krijgt u van ons een vuurwerkpakket van maar liefst € 250,00.
En de door u bedachte naam zal uiteraard in 2009 op een nieuw product van MARIJN komen te staan.
Deze zal dan op de show van 2009 worden geïntroduceerd.

Stuur u verzonnen namen voor 25 dec. 2008 naar [email protected] of naar
de Witte Tentenverhuur, Oud Eemnesserweg 13, 3755 MR EEMNES.
Vermeld goed u naam, telefoon nummer en adres gegevens.
En wie weet wordt u gebeld op 28 dec. 2008 met de mededeling dat u de winnaar bent van het mooie vuurwerkpakket.

Voor meer informatie over de hierboven genoemde aanbiedingen kunt u altijd bellen met 035-6216857 of mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Alle medewerkers van de Witte Tentenverhuur.

Naschrift:
Deze mededeling komt straks ook op de website van de Witte Tentenverhuur te staan.
Aan deze website wordt momenteel hard gewerkt om de nieuwe producten on line te krijgen inclusief filmpjes. Daarnaast verschijnt er een geheel nieuwe layout
(special thanks to Gerwin)

Voor wat betreft de straatactie: het gaan om circa 72 artikelen.

:bye:

Laatst bewerkt:
ow cool!!!
Altijd leuk namen verzinnen!!! Ik heb er al wat verstuurd :p :D
Mag ik ze hier ook posten... ?

Laatst bewerkt:
Leuke acties zeg! Zeer origineel! Ik ben al aan het brainstormen maar wacht nog even een tijdje met inzenden :D

Nog nieuws over verkooppunten, of wanneer dat bekend wordt?

:devil:

Gekke Henkie
Kneusje
Rampenstamper
Jackie Tjen of Jackie Check, afgeleid van Jackie Chang
Brute Lee (of Leen), afgeleid Bruce Lee
Annemaria Koekoek of Kroepoek
Spuwende Sperwer
Grote Grut afgeleid van Grote Grutten
Brullende Jaap
Ome Arie
Snelle Trein(tje)
Lange Frans :)
Baas Boven Baas
Dikke Martha
Gorgelende Goor
Rooie (rode) Oortjes
Boeren Jongens!
Zatte Jan
Gladde Janus
Anne Bola (afgeleid van anabole steroide)
Jankende Jan
Sissende Sas (wat sas is weet iedereen hier)
Borende Bora
Likkende Luuke
Gloeiende Godfride
Sjarrel Sjarantel
Remy
Maxi Maal
Flippende Flip
Sterke Steijn
Ranzige Randy
Het Spuit Dispuut
Enge Glenn
Ouwe Doos
Billen Koek of Billy Koek of Billie Koek
Pijpenstelen (het regent...)
Ouwe Gouwe of Gouwe Ouwe
Grote Tenen
Hard Hoofd
Wentelteefje
Brutale Aap
Rappe Jap
Leeuwerik
Geweldenaar

Laatst bewerkt:
erg goede actie! super bedacht van marijn.

@ rollende babba, maxi maal is echt een hele goede vind ik erg leuk:)

ik vind dat Baba met Annemaria Koekoek een goede kanshebber is! Ik ga ook hard m'n best doen, net als vele anderen waarschijnlijk. Alle tijd ook, tot kerst! :)

En straks hele straten die Marijn gaan schieten. Echt erg leuke, en slimme, acties!

Schitterende creaties zie ik hier voorbij komen
Besef wel dat ook een ander mee leest en misschien met jouw idee er vandoor gaat.
Want we blijven Ollanders en er is 250 euri vuurwerk te verdienen.
Het is maar een tip.

ik heb ze al verstuurd, dus lijkt me dat er niet zomaar mee vandoor gegaan wordt aangezien het al in hun emailbox zit. En ach ja, iedereen weet dan hier dat het mijn naam was, dus... datum staat er hier ook bij. Maak me daar niet zo druk om, ten eerste vind ik het leuk namen te verzinnen :D
Maar thanx iig

Laatst bewerkt:
ik heb ze al verstuurd, dus lijkt me dat er niet zomaar mee vandoor gegaan wordt aangezien het al in hun emailbox zit. En ach ja, iedereen weet dan hier dat het mijn naam was, dus... datum staat er hier ook bij.
Maar thanx iig

Je hebt er een paar schitterende tussen zitten Erik.
Echt geweldig, ik ben er ook volop mee bezig.
Maar zoals gezegd, we hebben nog even de tijd.

:bye:

Flitspaal
Oerknal
Indies Doof
Kouwe Oorlog
Lopend Vuurtje
Vurige Peper
Heet Gegeten
Klaproos
Klapschaats
Klapwiek
Klaploper
Kort Lontje
Furieuse Vera
Pot Verdikkie
Wervel Willem
Ook dat nog
Vlam in de Pan
Toren van Pietsa

Fred, waarom maak je hier een nieuw topic van aan? ikke niet begrijpen???

dat je over de actie verteld ok, maar je had er naar mijn mening beter in kunnen zetten: voor leuke namen ga je naar:

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7141

nu krijg je 2 topics die door elkaar heen lopen niet echt slim.

en mensen die namen doormailen die al zijn bedacht door iemand anders, heb ik al iets op gevonden: bij een post staat een datum, is die datum eerder dan de gemailde naam van iemand anders die precies hetzelfde is: gaat de prijs naar bedenker 1.

EERLIJKHEID BOVEN ALLES!!!

zeker wel waar, maar ik kan me ook voorstellen dat moontan apart aandacht voor de nieuw bevestigde acties van Witte Tentenverhuur wilde opwekken. Toch is het goed dat jouw topic nu ook weer onder de aandacht is gebracht!

edit; idee voor een mod om de 2 topics samen te voegen?

Heb ook een paar bedacht, en gelijk opgestuurd.

Misschien post ik ze hier, ben alleen bang dat iemand anders er dan mee vandoor gaat xD

@ Pyroguy: bij Witte zijn ze niet gek, zoals Rob al zegt: datum geeft al aan wie 't eerste was ;)

mss dat je ons zo inspiratie geeft! maar je kunt het natuurlijk ook rustig voor jezelf houden :)

Ah, dus degene die die naam als eerste in heeft gezonden die (als het de beste zou zijn) zou winnen..
Dat is wel eerlijk inderdaad.
Denk dat ik ze vanavond of morgen dan wel even post! Heb ze boven en weet ze niet allemaal uit mijn hoofd :P

Back
Bovenaan