Bij de Witte Tentenverhuur, willen we graag vuurwerk voor iedereen aantrekkelijk houden.
Zo hebben we dit jaar ons best gedaan om de prijzen zoveel mogelijk hetzelfde te houden als in 2007.
Maar ook de 15% korting houden we erin, want wij vinden dat iedereen recht heeft op korting en ga je werken met cake´s weggeven bij een x bedrag, dan doe je mensen met een kleine beurs te kort.
Maar ook willen we dit jaar onze regering tegemoet komen, al hun plannen om vuurwerk op afgesproken plaatsen met elkaar te gaan afsteken, is overigens werkelijk het stomste idee wat ze ooit hebben bedacht, levensgevaarlijk.
Maar wij hebben een variant hierop gevonden.
Als u met de hele straat geld bij elkaar legt en gezamenlijk 2 of 3 mensen aanwijst die uiteraard bereid zijn nuchter te blijven, dan kunt u bij ons de totale MARIJN LIJN aanschaffen.
Deze heeft een waarde van € 2.081,95.
U krijgt dan van ons 25% korting op de totale lijn. Dus betaalt u € 1.561,46.Steek het vuurwerk op de hoek van de straat af en ga daar met u familie en vrienden kijken naar een werkelijk vuurwerkspektakel.
Maar of het nog niet genoeg is, we hebben nog een leuke uitdaging voor u.
Zoals u weet is de MARIJN LIJN Nederlandstalig en ook al was dit even wennen,
langzaam wordt iedereen enthousiaster.
Maar geloof me, het verzinnen van namen is echt een crime, ik kan het weten.
Maar ik vraag hierbij u hulp.
Als u voor ons de meest originele, leuke of spannendste naam kunt bedenken (deze zal door de tentenbouwers van de Witte Tentenverhuur verkozen gaan worden).
Dan krijgt u van ons een vuurwerkpakket van maar liefst € 250,00.
En de door u bedachte naam zal uiteraard in 2009 op een nieuw product van MARIJN komen te staan.
Deze zal dan op de show van 2009 worden geïntroduceerd.
Stuur u verzonnen namen voor 25 dec. 2008 naar [email protected] of naar
de Witte Tentenverhuur, Oud Eemnesserweg 13, 3755 MR EEMNES.
Vermeld goed u naam, telefoon nummer en adres gegevens.
En wie weet wordt u gebeld op 28 dec. 2008 met de mededeling dat u de winnaar bent van het mooie vuurwerkpakket.
Voor meer informatie over de hierboven genoemde aanbiedingen kunt u altijd bellen met 035-6216857 of mailen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Alle medewerkers van de Witte Tentenverhuur.
Zo hebben we dit jaar ons best gedaan om de prijzen zoveel mogelijk hetzelfde te houden als in 2007.
Maar ook de 15% korting houden we erin, want wij vinden dat iedereen recht heeft op korting en ga je werken met cake´s weggeven bij een x bedrag, dan doe je mensen met een kleine beurs te kort.
Maar ook willen we dit jaar onze regering tegemoet komen, al hun plannen om vuurwerk op afgesproken plaatsen met elkaar te gaan afsteken, is overigens werkelijk het stomste idee wat ze ooit hebben bedacht, levensgevaarlijk.
Maar wij hebben een variant hierop gevonden.
Als u met de hele straat geld bij elkaar legt en gezamenlijk 2 of 3 mensen aanwijst die uiteraard bereid zijn nuchter te blijven, dan kunt u bij ons de totale MARIJN LIJN aanschaffen.
Deze heeft een waarde van € 2.081,95.
U krijgt dan van ons 25% korting op de totale lijn. Dus betaalt u € 1.561,46.Steek het vuurwerk op de hoek van de straat af en ga daar met u familie en vrienden kijken naar een werkelijk vuurwerkspektakel.
Maar of het nog niet genoeg is, we hebben nog een leuke uitdaging voor u.
Zoals u weet is de MARIJN LIJN Nederlandstalig en ook al was dit even wennen,
langzaam wordt iedereen enthousiaster.
Maar geloof me, het verzinnen van namen is echt een crime, ik kan het weten.
Maar ik vraag hierbij u hulp.
Als u voor ons de meest originele, leuke of spannendste naam kunt bedenken (deze zal door de tentenbouwers van de Witte Tentenverhuur verkozen gaan worden).
Dan krijgt u van ons een vuurwerkpakket van maar liefst € 250,00.
En de door u bedachte naam zal uiteraard in 2009 op een nieuw product van MARIJN komen te staan.
Deze zal dan op de show van 2009 worden geïntroduceerd.
Stuur u verzonnen namen voor 25 dec. 2008 naar [email protected] of naar
de Witte Tentenverhuur, Oud Eemnesserweg 13, 3755 MR EEMNES.
Vermeld goed u naam, telefoon nummer en adres gegevens.
En wie weet wordt u gebeld op 28 dec. 2008 met de mededeling dat u de winnaar bent van het mooie vuurwerkpakket.
Voor meer informatie over de hierboven genoemde aanbiedingen kunt u altijd bellen met 035-6216857 of mailen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Alle medewerkers van de Witte Tentenverhuur.