Winnaars Polls 2009

Ik vindt het idd een beter idee om de polls na de jaarwisseling te houden. Zo kan iedereen op ervaringen zijn keuze maken.

Wat vinden de andere leden van de opmerking van Richard over het tijdstip van starten van de poll,s? Of zullen we daar ook een poll over maken?

je kan iets beter achteraf beoordelen, dan van te vore. veel mensen kiezen bijv voor steenbergen als beste winkel, terwijl ze na de verkoopdagen er een andere mening over hebben

Mijn idee over het openen van polls:

* voor poll over merk op z'n vroegst als alle nieuwe producten op demo's/demofilmpjes gezien zijn.
* voor importeur tijdens de verkoopdagen, als moet blijken of 't spul daadwerkelijk geleverd wordt en beloften worden nagekomen
* voor winkels ook tijdens verkoopdagen, wanneer service en levering duidelijk worden icm eerdere acties
* webwinkel kan al wel eerder, als alle keuzemogelijkheden online zijn
* voor demofinale als alle demo's zijn geweest en de filmpjes online staan

en die polls dan allemaal open houden tot een week na de jaarwisseling ofzo, en de topics daarna gewoon open laten.

De prijzen zijn eindelijk binnen! Vrijdag overhandigen we de eerste prijzen bij Wolff, de anderen moeten we nog even inplannen. :)

trofee1.jpg

trofee2.jpg

Zeer mooie bekers, denk dat de importeurs die on de prijzen vallen dit wel kunnen waarderen.
Nogmaals gefeliciteerd voor de winnaars.

Alle winnaars gefeliciteerd!

Ik ben het wel met Richardus eens dat de meeste polls, over kwaliteit en service zeer zeker, pas na de jaarwisseling pas echt realistische weergave kunnen hebben.
Ik zou het realistisch vinden als die dan tot en met de tweede week van Januari open zouden zijn, zodat iedereen ruimschoots de tijd krijgt om zijn mening te uitten.

ik zou zeggen vanaf september tot en met februari :D
In September begint het echte vuurwerkseizoen met de demo's voor de detailhandel...dan komt het nieuwe vuurwerk etc weer goed tot zijn recht en de winkels kunnen hun collecties gaan samenstellen...mooie aanloop lijkt mij zo :D
En tot februari kan iedereen zijn verhaal wel kwijt over de verschillende winkels en de service die men heeft gekregen e.d.

Eerst wil ik bij deze alle winnaars feliciteren met hun behaalde prijs/zen.

Hopelijk (en daar ga ik me 100% voor inzetten)scoren we bij vuurwerkOrthen komend jaar ook een prijs.Had er eigenlijk al wel 1 verwacht.:p

Ik ben er in ieder geval alweer druk mee bezig voor jullie.

grtz
Pyromaniac 1975

Het verslag van ons bezoek aan Wolff is nog niet ingeleverd, Fred zit momenteel in China, maar de foto's van de prijzen bij Wolff willen wij jullie niet onthouden;

Gisteren is mijn prijs dan ook aangekomen :D

Prijs bestaande uit:

- Petjes (waarvan 1 van Crown met ledjes in de cap);
- Pennen van verschillende importeurs/winkels;
- Stickers;
- T-shirt;
- DVD;
- Schrijfblokje van VWC;
- Speelkaarten;
- Sleutelhangertjes;
- Aansteker;
- Confettischieter;
- Soort Ufo maar dan voor op het water;
- Etc.

Foto van alles zal ik nog even proberen te maken!

En als klap op de vuurpijl heb ik ook een uitnodiging gekregen om samen met de crew van VWC een importeursdemo bij te wonen :D

Bij deze bedankt!!!

Back
Bovenaan