Winnaars Polls 2009

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Enkele maanden hebben we hier verschillende polls gehouden waarbij jullie een stem uit konden brengen naar jullie favoriet in verschillende categoriën. De winnaars van deze polls gaan wij binnenkort een ware trofee overhandigen en daarnaast hebben wij onder alle stemmers iemand geloot die een VWC goodie-pakket aangeboden zal krijgen.

Hieronder alle categoriën met de uiteindelijke winnaars;

Beste Vuurwerkimporteur 2009: Wolff Vuurwerk (38,22%)

Beste Webwinkel 2009: Vuurwerkland - Brave&Wichers (25,74%)

Beste Merk 2009: Dynasty Selection - Wolff Vuurwerk (45,95%)

Beste Product 2009: Silver Salute - Wolff Vuurwerk

Mooiste label 2009: Wolff Vuurwerk (22,42%)

Beste Vuurwerkwinkel 2009: Vuurwerkland Steenbergen (18,42%)

Beste Importeurs Demo-Finale 2009: Brave&Wichers (24,24%)

Winnaar VWC Goodie-pakket: Rocketfreak

Bij deze feliciteren wij alle winnaars van de polls, binnenkort komen wij de gewonnen prijzen persoonlijk overhandigen.
Daarnaast bedanken wij alle mensen die gestemd hebben op hun favoriet en hopen wij dat jullie volgend jaar weer mee zullen stemmen!

:bye:

Van mijn kant ook de felicitaties voor de winnaars van de poll,s.
De leden hebben gesproken, de uitslag staat vast.
Ik ben benieuwd waar we aan het eind van dit jaar op gaan uitkomen.
Het zal een stuk spannender gaan worden denk ik met Cafferata (Showtime) en Bonfireworks als geweldige nieuwkomers.

Iedereen van harte gefeliciteerd, de winnaars zijn allemaal terecht! Ben benieuw of we volgend jaar weer dezelfde stand gaan krijgen we sommige zijn erg hard op weg:)

Mooie uitslagen en terechte winnaars als je het mij vraagt.
Gaan volgend jaar er wellicht ook prijzen worden uitgereikt voor de beste particuliere websites? Ik zie nu al wel prijzen voor de webwinkels maar prijzen voor 'fan'sites zoals campievuurwerk, kanonslagen, vuurwerkfan, enz. zouden wellicht ook leuk zijn.

hmm wel een leuk idee, Maar ik vind dat Vuurwerkcrew ook wel een prijs verdient ..

Ik weet nog vanaf mijn begin, inmiddels zo groot, zo mooi en informatief enzo, top forum!

Felicitaties voor de winnaars btw!

Van mijn kant ook de felicitaties voor de winnaars van de poll,s.
De leden hebben gesproken, de uitslag staat vast.
Ik ben benieuwd waar we aan het eind van dit jaar op gaan uitkomen.
Het zal een stuk spannender gaan worden denk ik met Cafferata (Showtime) en Bonfireworks als geweldige nieuwkomers.

Ik ben bang dat Wolff wordt verslagen door Bonfireworks als de effecten niet gewijzigd worden door Bon.
Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is in het voordeel van Bonfireworks.
Ook denk ik dat Royal Fireworks meer winkels gaat veroveren en beter bekend gaat worden onder de niet freaks. RF staat nu wel een beetje bekend als scherp geprijsd en dit gaan ze ook in de poll van het aankomende jaar zien.

Ik ben bang dat Wolff wordt verslagen door Bonfireworks als de effecten niet gewijzigd worden door Bon.
Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is in het voordeel van Bonfireworks.
Ook denk ik dat Royal Fireworks meer winkels gaat veroveren en beter bekend gaat worden onder de niet freaks. RF staat nu wel een beetje bekend als scherp geprijsd en dit gaan ze ook in de poll van het aankomende jaar zien.

Mwa ik zie Wolf niet snel van de troon geslagen worden. Ze hebben een heel breed assortiment met veel ckaes, ook budget cakes en veel pakketten. Dit onbreekt nog wel bij Bon. RF Vind ik erg goed, prijzen kunnen idd nog we iets lager. Wel hebben ze al best een breed assortiment.

Bon is er nog lang niet vind ik, en ook RF moet er nog aan werken. Beide moeten gewoon veel winkels gaan neerzetten. Dat is belangrijk.

We zullen moeten afwachten op de assortimenten enzo, maar het is duidelijk dat eht een leuk jaar wordt omtrent de concurrentie om de Nederlandse markt.

De concurrentie wordt idd moordend. We moeten zien hoe het gaat, maar ik weet zeker wanneer Bonfireworks uit gaat breiden, zich houdt aan de prijs/kwaliteit verhouding die ze nu hebben dat ze Wolff kunnen omstoten.
Uiteindelijk moet dit gepaard gaan met pijlen pakketten of paar mooie single shots mortieren. Een aantal pakketten, maar geen klein spul.
Ik gun het ze in ieder geval van harte, maar niet dat ik Wolff het niet gun, zij hebben namelijk ook een prachtig arsenaal van kwaliteit vuurwerk.
We zullen het allemaal tijdens het vuurwerkseizoen weer zien.
:)

Wolff 4x, Brave & Wichers 2x, Vuurwerkland Steenbergen en Rocketfreak gefeliciteerd met jullie overwinning.

Groeten Frits

Even een paar puntjes:

Waarom zijn de hele polltopics gesloten, en niet alleen de polls? Het zijn dé perfecte topics om na te discussieren over de ervaringen van dit jaar met verschillende merken, importeurs en winkels. Er zijn geen andere topics waar je goed de vergelijking kunt neerleggen, of vinden.

Daarbij vind ik het best vreemd dat de polls al gesloten zijn, zo vlak na de jaarwisseling. Ik vond dat ze al érg vroeg geopend werden: toen niemand nog enig vuurwerk van dit jaar in handen had gehad, of vaak zelfs besteld had bij de winkels. Ik weet zeker dat velen achteraf anders gestemd zouden hebben dan ze nu zo vroeg hebben gedaan.

Is het niet veel zinniger de polls bv. begin december pas te openen, of zelfs nóg later, en tot het einde of de helft van januari open te laten? Dan kunnen mensen stemmen op basis van hun échte eigen ervaringen, in plaats van wat ze verwachten op basis van demo's, eerder ervaringen of vooroordelen. En de topics kunnen toch sowieso wel open blijven, om later nog eens over te hebben hoe een importeur in dat jaar presteerde? Hoeft die poll niet open voor te zijn...

Wat vinden de andere leden van de opmerking van Richard over het tijdstip van starten van de poll,s? Of zullen we daar ook een poll over maken?

Back
Bovenaan