Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van harte gefeliciteerd mannen! Dat wordt vast heel erg leuk!
Pyrofan, mag ik van je de antwoorden nog aub? Kijken of ik ze goed had![]()
Team Vuurwerkcrew voor de Zena Trophy 2018 bestaat uit:
1. Jordi (Pyrofan#1) Teamcaptain
2. Mark (EHVuurwerk)
3. Jeffrey (Fenix96)
4. Dennis (Mind Controller)
5. Uit welke teamleden bestond het VWC-team in 2017?
Jordi (Pyrofan#1)
Sebastiaan (Bassiebal)
Dennis (Mind Controller)
Jeffrey (Fenix96)
3 dezelfde teamleden?
Op 20.000 leden zou dat wel heel vaag zijn jaZal we weinig animo voor zijn geweest dan![]()
Op 20.000 leden zou dat wel heel vaag zijn ja![]()
3 dezelfde teamleden?
Dat klopt helemaal Thunderboy. Ondanks een unieke mogelijkheid, aansporing in dit topic en in de chat was het aantal aanmeldingen dit jaar gering. Er zijn om precies te zijn 2 aanmeldingen binnengekomen
Van harte gefeliciteerd! Ook namens het vuurwerkmuseum team! Tot op het schietveld over een maand.![]()
Bedankt voor de opheldering Jordi, moet zeggen vind het toch zonde om zoiets te horen.
Had niet verwacht dat er zo weinig animo voor zou zijn. Zeker met zoveel leden/freaks op dit Forum.
Zelf ook een aantal keer mogen deelnemen, maar ik kan het elke liefhebber aanraden. Het blijft erg leerzaam en zeer leuk om te doen !
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en maak er een topshowtje van mannen![]()
The Battle shows vond ik persoonlijk echt een aanfluiting. Niets ten nadelen van de jongens die druk bezig zijn geweest om een leuk showtje te ontwerpen maar waarom moest de eerste show zomaar zonder enige aankondiging eerder beginnen? Waarom werden de teams niet even aangekondigd? Ik vond dit naar de teams die de shows hebben gebouwd echt een beetje schandalig.
Team Freakpyromaniacs
Team Vuurwerkcrew
Team LVC
Team Vuurwerkmuseum
Team Deutchland