[WINNAARS BEKEND] Evolution Fireworks

Alleen al schitterend, al die mensen die hierover praten! kan niet wachten op de uitslag. Hopen op een prijs maar ook zonder prijs met veel plezier aan de prijsvraag deelgenomen!

Ik dacht zelf 792, maar na het lezen van wat reacties hier ben ik toch gaan twijfelen :D
We zullen het zien, ik ben in ieder geval benieuwd naar het juiste antwoord :)

Haha ik had zelf op 211 gegokt volgens mij. Had het nog niet verstuurd of ik dacht al dat het veeeels te weinig zou zijn. Met shows schieten ze aardig wat weg, inmiddels aardig wat verkooppunten. En heb zelf als particulier al 2 kartonnen afgenomen. Ben benieuwd wat het juiste antwoord is.

Haha ik had zelf op 211 gegokt volgens mij. Had het nog niet verstuurd of ik dacht al dat het veeeels te weinig zou zijn. Met shows schieten ze aardig wat weg, inmiddels aardig wat verkooppunten. En heb zelf als particulier al 2 kartonnen afgenomen. Ben benieuwd wat het juiste antwoord is.

Nou ja, met shows schieten ze er niet echt veel van weg hoor. En een doos bestaat toch echt wel uit 8 stuks. Verder is niet iedereen een freak en koopt ergens een doos van. Ook ander vuurwerk speelt mee, daar moet je ook mee rekening houden. Verder zijn er ook nog niet eens heel erg veel Evolution verkooppunten. Denk dat je daarom toch rekening mee kunt houden dat het eerder ergens tussen de 100 en 200 dozen zullen zijn. Veel meer zal het volgens mij absoluut niet zijn.

Ha ha, en PYROMANIAC 1975 deelt maar "thanks" uit in deze discussie. Hij lacht zich suf en weet (neem ik aan :D) het goede antwoord ... De spanning is om te snijden !

Ha ha, en PYROMANIAC 1975 deelt maar "thanks" uit in deze discussie. Hij lacht zich suf en weet (neem ik aan :D) het goede antwoord ... De spanning is om te snijden !

Dat mag ik wel hopen dat hij het antwoord weet anders hebben wij het allemaal voor niets opgegeven. :P

Haha, iedereen is dus al 100% zeker van zijn goede antwoorden en richten zich nu enkel en alleen op het aantal dozen. Mooi om te zien man. haha :D

Back
Bovenaan