[WINNAAR] Win een Zena Mayhem!

Ik zou graag deze cakebox willen winnen/afsteken omdat ik graag ook eens kan zeggen dat ik iets gratis gekregen/gewonnen hebt tijdens oud en nieuw!

Omdat ik nog nooit een cakebox heb afgestoken en ik graag mijn eerste cakebox van Zena/Vuurwerkvisie wil afsteken.
Zodat ik en de toeschouwers tijdens oud en nieuw kunnen genieten van deze cakebox.

Waarom zou ik die Zena Mayhem moeten winnen ? Nou dat is simpel. Ik heb namelijk al een Zena Mayhem besteld, echter 2x Mayhem is nog meer show :D.

waarom ik deze box wil winnen: omdat ik pas 12 ben en geen groot budget heb zou ik deze graag willen winnen. ook heb ik nog nooit bij zena vuurwerk gekocht en ik zou een keer mijn kennis (die altijd beter vuurwerk heeft als mij en meer)laten zien dat ik de baas ben en niet hij

P.S. zena lijkt mij nummer een :thumbsup:

*Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Nou zoals sommige wel weten geef ik aankomend jaar mijn toekomstige vrouw het JA woord.
Helaas kost een bruiloft tegenwoordig een gods vermogen.
In het kort gezecht houd dit in dat het een rustigere oud en nieuw voor mij gaat worden.
Ik moet op de portomonee letten (nou ja de inhoud er van).
Ik zou graag de Mayhem willen winnen want dat zou een mooi begin zijn.
Ik zou hem dan bewaren en ontsteken op 26-05-15 ja dan ga ik trouwen.
Ja dat zou mijn mooiste dag van me leven helemaal compleet maken.

Iedereen trouwens veel plezier en succes met deze prijsvraag.

Topactie....geef maar hier in dat geval :p

haha, nee geef deze mayhem maar weg aan een lid! Zal altijd wel goed terecht komen lijkt me.
Bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag iig! :thumbsup::handsup::applause::yes:

Ja, waarom zou ik willen winnen?, waarom niet?
Ik denk dat iedere vuurwerkliefhebber graag met dit pakket naar huis gaat!
Maargoed, even kort gehouden. Dit pakket lijkt me schitterend om samen op nieuwjaar met mijn maten aan het zwembad af te steken. Een drankje en hapje op de tafel en genieten! Dat zou pas een mooi begin zijn van 2015!

Waarom moet ik deze dikke cakebox winnen?

Elk jaar is Oud en Nieuw de dag der dagen voor mij.
Het hele jaar verheug ik me er op en afgelopen jaar - 2013 - was daar in eerste instantie geen uitzondering op.

In eerste instantie schrijf ik expliciet, want 2013 bleek toch wat onaangename verrassingen voor mij en mijn familie in petto te hebben:

* Zo heeft mijn vader te horen gekregen longk4nker te hebben, wat gelukkig inmiddels stabiel is (het is niet weg, maar staat nu 'stil').
* Daarnaast heeft mijn schoonmoeder een open hart operatie gehad (verdikte hartspier), deze is gelukkig ook geslaagd. Wel heeft ze nog af en toe wat last bij inspanning, maar het gaat gelukkig de goede kant op.
* 6 September ben ik met mijn vrouw in het huwelijksbootje gestapt. Dit was in principe voor 2014 de planning, maar vanwege de situatie van vader en schoonmoeder hebben we besloten in 2013 te trouwen, zodat zij er zeker weten bij konden zijn. Helaas werd mijn vader op de ochtend van de bruiloft onwel en is hij opgenomen in het ziekenhuis, waardoor hij er nog steeds niet bij kon zijn :'( .
* Een ander mooi moment in 2013 is ook anders uitgepakt - wij waren namelijk al in blijde verwachting van een tweeling die 5 februari 2015 geboren zouden moeten worden - echter, helaas zijn deze in november 11 weken te vroeg geboren en pas eind januari uit het ziekenhuis ontslagen - gelukkig gaat alles goed met ze, maar het was een erg heftige en spannende tijd.

Zoals te begrijpen valt, was ik met oud en nieuw wel bezig met andere dingen dan vuurwerk en hoewel ik toch het beste ervan heb proberen te maken, voelde het toch niet als andere jaren.
2014 is vooralsnog een goed jaar - schoonmoeder maakt het goed, bij controle bij mijn vader blijkt alles vooralsnog stabiel te zijn en onze kindjes maken het goed.

Wij willen daarom 2014 weer echt waardig en met de hele familie af gaan sluiten en hopen daarbij het aloude Oud en Nieuw gevoel weer in ere te kunnen herstellen.

En zeg nou zelf, als er iets past bij een waardige afsluiting van het jaar, dan is het wel deze prachtige Zena Mayhem box - die er op film al schitterend uit ziet!

because I'm old and new still want to celebrate, after the publication of the decision, because old and new to me next few years is a Mayhem to me

Waarom zou ik de Mayhem box moeten winnen?

Ik moet helemaal niks winnen, maar het zou wel tof zijn aangezien ik dit jaar rustig aan wil doen helaas.

Dus succes iedereen met zijn en haar verhaaltje.

Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Omdat het een hele vette cakebox is en aangezien ik weet dat jullie alleen maar goede producten hebben zal dit ook wel een topper zijn. Zou hem daarom graag met O&N willen testen. En zoals de meesten hier ben ik helemaal gek van vuurwerk, dus als ik win komt de cakebox in goede handen :P

Iedereen veel succes en mag de beste winnen!

Ik zou de Zena Mayhem moeten winnen omdat ik vroeger een Doe een wensdag gehad heb die helemaal in het teken stond van vuurwerk, nu is de zena mayhem een complete vuurwerkshow in mijn handen kan krijgen.

Het hele jaar verheug ik me er op en afgelopen jaar - 2013 - was daar in eerste instantie geen uitzondering op.

In eerste instantie schrijf ik expliciet, want 2013 bleek toch wat onaangename verrassingen voor mij en mijn familie in petto te hebben:

* Zo heeft mijn vader te horen gekregen longk4nker te hebben, wat gelukkig inmiddels stabiel is (het is niet weg, maar staat nu 'stil').
* Daarnaast heeft mijn schoonmoeder een open hart operatie gehad (verdikte hartspier), deze is gelukkig ook geslaagd. Wel heeft ze nog af en toe wat last bij inspanning, maar het gaat gelukkig de goede kant op.
* 6 September ben ik met mijn vrouw in het huwelijksbootje gestapt. Dit was in principe voor 2014 de planning, maar vanwege de situatie van vader en schoonmoeder hebben we besloten in 2013 te trouwen, zodat zij er zeker weten bij konden zijn. Helaas werd mijn vader op de ochtend van de bruiloft onwel en is hij opgenomen in het ziekenhuis, waardoor hij er nog steeds niet bij kon zijn :'( .
* Een ander mooi moment in 2013 is ook anders uitgepakt - wij waren namelijk al in blijde verwachting van een tweeling die 5 februari 2015 geboren zouden moeten worden - echter, helaas zijn deze in november 11 weken te vroeg geboren en pas eind januari uit het ziekenhuis ontslagen - gelukkig gaat alles goed met ze, maar het was een erg heftige en spannende tijd.

Zoals te begrijpen valt, was ik met oud en nieuw wel bezig met andere dingen dan vuurwerk en hoewel ik toch het beste ervan heb proberen te maken, voelde het toch niet als andere jaren.
2014 is vooralsnog een goed jaar - schoonmoeder maakt het goed, bij controle bij mijn vader blijkt alles vooralsnog stabiel te zijn en onze kindjes maken het goed.

Wij willen daarom 2014 weer echt waardig en met de hele familie af gaan sluiten en hopen daarbij het aloude Oud en Nieuw gevoel weer in ere te kunnen herstellen.

En zeg nou zelf, als er iets past bij een waardige afsluiting van het jaar, dan is het wel deze prachtige Zena Mayhem box - die er op film al schitterend uit ziet!

Pff heftig jaartje achter de rug.
Al ik het dan iemand gun dan ben jij het wel.
Succes met deze prijsvraag.

*Waarom zou jij die Zena Mayhem moeten winnen?

Omdat ik intens kan genieten van iedere seconde vuurwerk en jullie mij en iedereen die aanwezig is dit jaar dus 90 seconden heel erg gelukkig kunnen maken!

En dan lees je dit en realiseer je dat het bij sommigen gewoon helemaal niet meezit.. Ik gun je dit ding dan ook van harte!

Waarom ik de mayhem box zou moeten winnen?

Als ik een lontje aansteek krijg een flinke kick ervan een 'extra' kick doet het hem. Ontneem een man zijn kick niet. Geef hem die juist.

Back
Bovenaan