[WINNAAR] Mooiste label van 2014 !!!

[WINNAAR] Mooiste label van 2014 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Bonfireworks

Stemmen: 2 0,8%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 4 1,6%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 4 1,6%
  • China Red

• Dutch Dragon Fireworks

Stemmen: 1 0,4%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 12 4,7%
  • GBV-WECO-BKV

• Haokan Vuurwerk

Stemmen: 5 1,9%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 17 6,6%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 6 2,3%
  • Marijn Vuurwerk

• Mercurius Vuurwerk

• Pangu Fireworks

Stemmen: 11 4,3%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyro Solutions

• Royal Fireworks

• Rubro Fireworks

Stemmen: 11 4,3%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 31 12,1%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

• Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burnit)

Stemmen: 45 17,5%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 95 37,0%
  • Vulcan Europe

• Totaal stemmers
    257
  • Peiling gesloten .
Ik ga voor Wolff, Dynasty collection, denk bv. aan The Moment, Alcatraz, Havana, Madhouse die me zo even naar binnen schieten. Wolff heeft in mijn ogen al jaren hele mooie labels.

Laatst bewerkt:
ik vind vuurwerkvisie en wolf vuurwerk mooi
burn it labels zagen er simpel met een mooi naam maar wel mooi
en wolf vuurwerk vond ik de naam leuk met een leuk plaatje zoals de dynasty speed

De labels van Evolution vind ik toch wel de mooiste. Mooie strakke labels met Chinese tekens!

Op Wolff gestemd. Altijd prachtige labels, met name de dynasty en pyro bandits collecties. De mooiste nieuwkomers dit jaar vind ik de Joyride en de Heroes pakketten.

De dynasty serie bevat mooie labels, het is voor mij gelijk duidelijk waarom die potten zo overprized zijn...

Ik heb ook op Wolff gestemd vind al jaren dat ze mooie labels hebben, zeker de dynastie collection! Vond de labels van Evolution ook wel mooi dit jaar.

Labels boeien mij eerlijk gezegd vrij weinig... maar als ik dan toch mag stemmen dan stem ik op Wolff. De cakes/cakeboxen zien er vrijwel allemaal strak en flitsend uit. Heb de kleinere cakeboxen niet gehad maar die vielen me wel op in de winkels, vooral de containers met daarin de cakes die er als een houten kist uitzagen (Road Riot, Triple Trouble, Threesome en The Miracle). Leuk gedaan!

wolf vuurwerk mooie labels bij de passende cake , black dragon box ,blitz powder lijn,dynasty,lidu lijn,universe je ziet dat het echt mooie passende labels zijn

wat heeft iedereen toch met wolff? allemaal van die vage labels vind ik.. meningen verschillen blijkbaar. doe mij maar de labels van Evolution! mooi strak uitgevoerd, en vind de combinatie van kleuren bij de lights of heaven 2.0 of de Rainbow twinkler super mooi!

heb voor Wolff gekozen, dat zijn labels die echt allemaal verschillend zijn, en ook vaak dat het label in combinatie met de naam redelijk klopt. Ik moet wel zeggen dat de nieuwe New Spirit lijn van lesli tegenwoordig ook mooie labels heeft, ze zijn afgeweken van het standaard het zelfde geel met zwart en alleen de naam. Nu hebben ze ook een afbeelding erop staan. van dit:apocalypto.png
Naar deze
P1000652.jpg

Back
Bovenaan