Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was deze hoogmoed ook zonder 8 tegelijk even vet of had je dan een andere cake gekozen?
Moet zeggen dat ik de hoogmoed ook wel erg vet vond, maar er waren vettere cakes als ze los geschoten werden.
greetzz
Ben benieuwd over zo'n 6 uurtjes!! ook wat betreft beste importeur! beste Product van de beste importeur, dan heb je het helemaal getroffen natuurlijk... maar fftjes afwachten nog! Ik vond dat er dit jaar bijzonder goede producten in kwaliteit en prijs waren! Ik vond het 1 van de betere vuurwerk seizoenen moet ik eerlijk toegeven! ...en iedereen heeft zijn steentje er aan bijgedragen!
Ik ga voor ; De Zena Triumph. Wat een prachtige cake's voor een mooie prijs! Ik hoop dat Zena hier mee door gaat, zulke aanbiedingen, want zo wordt het oud & nieuw toch een stuk leuker . En dat met de kwaliteit van de Triumph, want wat een geweldige blinkers & boeketgrootte had hij!
Het stemmen is gesloten en na een extra telling is de winnaar bekend!
Het beste product van 2013 is volgens de leden van VWC de Golden Power!
Wij feliciteren Royal Fireworks met deze prijs, ook de nummer 2 is van Royal Fireworks en die 2 staan duidelijk boven de rest!
Wel apart dat royal hier goede zaken doet, maar de poll van beste poll 2de word. Toch wil ik royal feliciteren want ze zijn voor mij de beste. Hebben laten zien dat ze kwaliteit willen leveren, echt super!!
Gefeliciteerd Royal! Heb de Golden Power en New Moon zelf niet geschoten, maar afgaande op de films prachtige producten. Kosten wat maar dan heb je ook zeker wat!
Als je kijkt naar de producten die bovenin staan dan is het wel grappig om te zien dat Royal niet beste importeur is geworden. NAtuurlijk speelt er veel meer mee, maar vond he wel grappig om te zien.
Gefeliciteerd Royal met deze nette top 2.
greetzz