[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij Down Under van Marijn (Forbidden Love)

Ik had ook de New Moon en deze was ook vet, maar dat was ook wel de verwachting:D De Down Under is zo'n product dat niet erg bekend is, maar gewoon prima presteert en me echt bijgebleven is vanwege de enorme grote en felle mines en de heerlijke dreunen. Daarom deze keuze!

Ik twijfel tussen de New Moon, Golden Power en de Sky Palms.... Het wordt iig een product van Royal. Na oud en nieuw maak ik mijn keuze definitief.

Golden power had ik niet en de new moon en sky palms staan hier nog in de kast dus kan ik deze niet goed beoordelen want dan moet ik dat via de straatfilmpjes gaan doen. De mooiste en vetste cake die ik heb gezien is de Down Under, wat een geweldige mines en harde klappen kwamen er uit deze cake.

Ik kan natuurlijk alleen een keus maken uit de producten die ik zelf in mijn collectie had.

Dan word het de sky palms van royal. Echt een cake zoals ik hem graag zie. Eerst een mooie mine, gevolgd door echt een dikke burst knal met daarna een super mooie palm. Ook een cake die bij mij in straat precies zo was als op het china filmpje van royal!

Zeer dicht gevolgd door de new moon. Zeer breed en imposant effect. Maar persoonlijk hou ik meer van de effecten zoals van de sky palms.

Ben van mening verandert. Ipv de GP ga ik voor de SBP van China Red. Prachtige doorlontbak. En in een rustig tempo. Heb echt genoten van deze bak.:D

Ik ga dan echt voor de Cross van MX/Marijn vuurwerk. Wat een supergave bak zeg. Voor t eerst sinds jaren dat ik weer ff een kippenvelmomentje had van 1! consumentencake/waaier. Echt een regelrechte topper.

Persoonlijk vond ik de Nakin Fire van China Red een regelrechte topper voor die prijs. Daarnaast was de 4 Seasons van Rubro ook echt fantastisch, de eerste keer dat ik die had. Wordt kiezen tussen een van die 2 voor mij.

De New Moon en Golden Power waren echt fantastisch, maar omdat deze al veel stemmen hebben kies ik toch voor een product waarop tot nu toe slechts een aantal stemmen zijn gevallen maar die in mijn ogen 1 van de beste producten was: Six Best Possible van China Red! Harde burst, de effecten zijn prachtig uitgewerkt en het tempo is precies goed om er langdurig van te kunnen genieten terwijl je toch constant een goed gevulde lucht hebt. TOPproduct!!

Beste product: de vuurwerk bril..

heb ruiten zien sneuvelen door single shots omdat de jeugd het leuker vond om over de grond te schieten.
Als zoiets verkeerd gaat dan ben je zelf de sjaak en de daders zijn gevlogen..

Vandaar dat ik de vuurwerkbril boven vuurwerk kies.

Wederom goed genoten van de In Shock 1, die gelukkig de kwaliteit nog had van vorig jaar.

Eervolle vermeldingen zijn de Galaxy Collision van Royal, Freedom van Brilliant/Hardix, een geweldige Earcatcher van Bonfire die ik goedkoop op de kop heb weten te tikken met de kwaliteit van welleer en de Total Madness van Zena.

Ik ga toch stemmen voor de Big Momma en de New Moon , deze in de straat gehad en kreeg van de omstanders een applaus van jewelste! Deze voor mij komend jaar 2x en een karton New Moon!!

Beste zelf geschoten product is de Golden Box van Zena, ondanks dat het doorlonten niet handig was.

Eervolle vermeldingen voor de Bonfire Splitting Comets (op 2) en Bonfire Pina Colada (op 3).

Eervolle vermeldingen voor de: New Moon, Rude awakings, Silver Salute, Extreme Salute, Mayhem en Killer instinct.

De Golden Power wint niet doordat deze niet goed op elkaar overging, de lonten knalde elkaar uit denk.

De winnaar voor mij is de Salute cake 1. Bij de eerste kreeg ik echt kippenvel, ongekend harde knallen komen hier van af.

Big Momma van Lesli (Pyroshopper)
Maar de Climax XXL van pronk vuurwerk komt op een goede 2e plaats!

Prijs kwaliteit verhouding moet ik zeggen dat ik toch voor de Big Momma ga. Ik denk na het zien van alle demo`s en al het vuurwerk wat wij dit jaar hadden dit voor mij de verdiende winnaar is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan