Winkeliersdemo Vuurwerkstunthal Elst 8-12-12

TLVD(G)

VWC lid
Datum: 08-12-2012
Provincie: Gelderland
Plaats: Arnhem Zuid/Elst
Tijd: 19.30 uur
Wie: Vuurwerkstunthal Elst

Met gedeeltelijk proffesionele finale!!!

www.vuurwerkstunthal.nl

Heb zojuist te horen gekregen dat er 600 stuks proffesioneel vuurwerk de lucht in gaan tijdens de finale waarbij de shells oplopen tot een grote van 4"! De demo wordt geschoten door Dreamfireworks.

Ik moet op de fiets vanuit bemmel dus hoop de wegen beetje begaanbaar zijn want eigenlijk wil ik die eind show niet missen.

is er geen mogelijkheid om met de bus te gaan vanaf bemmel?
ik kom zelf ook met de bus uit duiven ben benieuwd wat het gaat worden,
Aangezien het vorig jaar niet doorging

probleem is bus moet ik eerst helemaal na arnhem cs en vanaf daar na elst ben heel erg lang onder weg tewijl fiets 7km is

Er wordt weinig nieuws geschoten doordat veel producten nog niet binnen zijn. Dus ook veel van de oude producten zullen een oud productiejaar hebben. Verder zullen wel de Kitalpha en de zenacakebox geschoten worden!

Weer veelbelovende producten gezien! Erg mooi en goed georganisseerde demo. De finale was mooi op muziek en licht, maar jammer genoeg minder vuurwerk dan verwacht. De china red producten waren allemaal erg goed en de kitalpha (ondanks dat er een omviel) super net zoals de zena cakebox.

heb jammer genoeg zo druk gehad en niet meer aan gedacht dat deze jammer genoeg er tussen door geschoten is

zoo hier toch nog met de fiets heen geweest, alles wel netjes voor elkaar prima gedaan.
zaten wel leuke producten tussen, jammer dat ze lang niet vanalles geschoten hebben en vrij weinig hele nieuwe producten van dit jaar. tijdens de demo knalde nog 1 cake uit elkaar ofzo.

pro show was goed om te zien alleen volgens mij ging hier en daar ook wat mis zat hele lange tussen pauze tussen.

Back
Bovenaan