F Fireworksfamily123 VWC lid 4 dec 2016 #22.004 Ja en nu weer door met de reguliere turning neon spam. Nog 8000 te gaan tot het volgende feest okee?
Palm Tree VWC lid 4 dec 2016 #22.005 ik vind het een mooi moment om afscheid te gaan nemen voor vandaag... was weer een gezellig neon dagje. morgen lange dag voor de boeg... succes heren!!
ik vind het een mooi moment om afscheid te gaan nemen voor vandaag... was weer een gezellig neon dagje. morgen lange dag voor de boeg... succes heren!!
KaliberW VWC lid 4 dec 2016 #22.006 Wow, precies op mijn Turning Neon post terechtgekomen. Altijd plezier met een mooie Turning Neon!
Fausto VWC lid 4 dec 2016 #22.012 Had ik maar een Turning Neon achterop mijn fiets gehad dan was ik tenminste zo thuis geweest
F Fireworksfamily123 VWC lid 4 dec 2016 #22.017 Als de turning neon een cake was geweest van gbv had dit hele topic maar een bericht gehad en dat was dan de aankondiging van de actie....
Als de turning neon een cake was geweest van gbv had dit hele topic maar een bericht gehad en dat was dan de aankondiging van de actie....