Vuurwerkkoning
VWC lid
Dit is niet de turning neon maar wel de mad twister:
Bedankt voor de film, de Mad Twister krijg ik gratis bij een bestelling, ziet er ook goed uit!
Turning neonfilm nog ff op wachten dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is niet de turning neon maar wel de mad twister:
Dit is niet de turning neon maar wel de crank:
Als dit de turning neon wel zou zijn dan had ik dat wel gezegd maar dat doe ik niet want het is de stars over barcelona.
Gaat lekker snel nu zeg hahaha
Turning Neon ben je niet voor even maar voor het leven
Leuke cake maar niet echt mijn ding, beetje langzaam, Turning neon is sneller!
Het was een prima demo, maar wel erg rokerig. Helaas geen turning neon. Maar wel de mad twister, de crank en de stars over barcelona!
Het publiek vond dit wel een overtuigende topper. Die comets zijn zo fel die trekken gewoon strepen over je netvlies. Echt een heel sierlijk goed ding voor die prijs vind ik.
Ik wil een turning neon. Jij wilt een turning neon. Wij willen allemaal turning neon
Idd erg rokerig. Nu ik je foto zie denk ik dat ik je langs me heen zag lopen. Ik was bezig mijn statief in te klappen en toen kwam je voorbij wandelen.
Ahhw daarom heb ik juist mijn foto bij mijn profiel! Je stond daar met je vriendin? Even goed leuk je gezien te hebben hoor! Maar ik moest snel weer naar huis om turning neon te spammen![]()
Ahhw daarom heb ik juist mijn foto bij mijn profiel! Je stond daar met je vriendin? Even goed leuk je gezien te hebben hoor! Maar ik moest snel weer naar huis om turning neon te spammen![]()