[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slaap lekker Palm Tree!
Slaap lekker Palm Tree
Slaap lekker Palm Tre
Slaap lekker Palm Tr
Slaap lekker Palm T
Slaap lekker Palm
Slaap lekker Pal
Slaap lekker Pa
Slaap lekker P
Slaap lekker
Slaap lekke
Slaap lekk
Slaap lek
Slaap le
Slaap l
Slaap
Slaa
Sla
Sl
S

TRurning Neon!

heb nachtdienst, begin net pas :D

We kunnen ook collectief afspreken dat de 10.000ste post de laatste is. In principe maakt dat voor de winkansen heel weinig uit. Maar ik vermoed dat er een paar mensen de turning neon zo graag willen dat ze zelfs met 2000 posts van de 10.000 geen genoegen gaan nemen.

We kunnen ook collectief afspreken dat de 10.000ste post de laatste is. In principe maakt dat voor de winkansen heel weinig uit. Maar ik vermoed dat er een paar mensen de turning neon zo graag willen dat ze zelfs met 2000 posts van de 10.000 geen genoegen gaan nemen.

Ik ben voor!

Maar of je iedereen hierin mee krijgt...

Ik ben zelfs bang dat dit als heiligschennis en hoogverraad word gezien. Straks word ik nog verbannen uit het land der turning neon :frusty:

het gaat er niet om hoeveel posts je plaats, ze gaan aan het einde door alle posts heen scrollen en stoppen steeds ergens.
uiteraard, hoe meer posts je plaats hoe groter de kans dat ze op jou stoppen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan