[Winactie 6] - Win een VOLT! Capital - WINNAARS BEKEND

Zo te zien ben ik een van de gelukkige winnaars! Ik ben er super blij mee! Dankjewel vuurwerkcrew en vuurwerktotaal voor de mega gave actie. Collega-freaks, veel succes bij de resterende prijsvragen!

Woow gewonnen, bedankt vuurwerktotaal en vuurwerkcrew voor het mogelijk maken van al deze winacties. En stiekem hoop ik ook nog met m'n rebus mee te dingen :p :p

Gefeliciteerd Winnaars!
Helaas nog geen prijs mogen winnen ondanks dat ik ze volgens mij allemaal goed heb gehad.. Maar er zijn nog wat kansen:D

GEWONNEN! Ik wil Vuurwerktotaal en Vuurwerkcrew uiteraard bedanken voor het mogelijk maken van deze geweldige actie. Ik ben ontzettend blij met deze top cake. Ik heb hem al besteld op basis van het unieke effect, maar nu per 2 wordt helemaal overweldigend. Uiteraard blijf ik gezellig meedoen met de komende prijsvragen, niet om te winnen, maar omdat het de sfeer er goed inbrengt. Alle andere winnaars gefeliciteerd en alle andere succes met de volgende prijsvragen!

Allereerst wil ik iedereen bedanken die meegedaan heeft aan deze prijsvraag! Alle inzendingen waren fantastisch, erg leuk om de rebussen op te lossen en te zien wat jullie ervan gemaakt hebben.
Echter kan er maar 1 de winnaar zijn....

En de winnaar van de extra prijs is Heho met zijn fotorebus!
Van harte gefeliciteerd! Je hebt de Volt! Hyperlite gewonnen!

Jaajaaa :) thanks vuurwerk totaal en VWC. Ook moet ik mijn vriendin bedanken die het wijn gedeelte heeft opgelost voor me haha

Doordat het ontzettend druk is bij Vuurwerktotaal duurt het even voordat bekend is wie deze prijsvraag gewonnen heeft. Vuurwerktotaal heeft aangegeven hier iets meer tijd voor nodig te hebben, maar dat de winnaar voor 1 december bekend wordt.

Deze uitslag is al bekend. Ik bedoel wanneer krijg je bericht als je gewonnen heb. Want ik heb mede gewonnen:p

Ooh tuurlijk, ik zit helemaal verkeerd. Ik ben in de war met winactie 4:bonk:.
Excuses.

Back
Bovenaan