[WINACTIE 4 - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Lekker hoor! Nu nog even kijken of ik hem met rest in groningen kan oppikken of dat het de dealer in eigen dorp wordt

Gewonnen! Super :D
Leuke acties. Mag ik (buiten de prijzen natuurlijk) wel blijven meedoen aan de raadsel/vragen?

Heeft iemand eigenlijk iets gehoord van Vuurwerktotaal inmiddels? Ze hebben met mij nog geen contact opgenomen in ieder geval.

Vergeet ook niet dat het voor alle importeurs nu de tijd is qua deadlines folders etc. Dus het komt echt goed alleen nu is men even retedruk.

Yes gewonnen! Heel erg bedankt en toffe actie!!

Heb ondertussen ook al een mail gekregen van vuurwerktotaal, dus helemaal top:thumbsup:

Das wel apart want heb zelf met de eerste winactie wat gewonnen en nog geen mail gehad. Wel PM's met de vraag om gegevens. Dat heb ik gestuurd. Ik ga ervanuit dat ik nog wel wat krijg, maar vond het apart dat jij al wel mail hebt gehad.
Ga er nog steeds vanuit dat het wel goedkomt overigens.
greetzz

Das wel apart want heb zelf met de eerste winactie wat gewonnen en nog geen mail gehad. Wel PM's met de vraag om gegevens. Dat heb ik gestuurd. Ik ga ervanuit dat ik nog wel wat krijg, maar vond het apart dat jij al wel mail hebt gehad.
Ga er nog steeds vanuit dat het wel goedkomt overigens.
greetzz

Dat is inderdaad apart en ook vervelend.. De mail die ik kreeg was ook alleen nog maar voor gegevens zoals het aangeven van de dealer waar ik de cake zou willen ophalen, NAW-gegevens en welk tijdstip enzo. Misschien duurt het nog even voor ik een bevestiging weer terug krijg met de bestelbon of iets dergelijks, dat weet ik niet..

Back
Bovenaan