[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Top! :thumbsup: Hier ben ik erg blij mee! Toch nog een Hallucinator gewonnen op de valreep. Bij Huisman was het een moddervette cake, dus leuk dat ie in m'n collectie mag ziten.
Thanks VWC en Vuurwerktotaal!

Weet iemand waarom op de site van VuurwerkTotaal als je kijkt bij "Kies je dealer" , bijvoorbeeld Valk Vuurwerk Nijverdal of Busscher Vuurwerk Hengelo er niet bij staan ? zou mijn prijs graag bij een van die winkels ophalen omdat ze daar ook de collecties van VuurwerkTotaal gewoon verkopen .

Weet iemand waarom op de site van VuurwerkTotaal als je kijkt bij "Kies je dealer" , bijvoorbeeld Valk Vuurwerk Nijverdal of Busscher Vuurwerk Hengelo er niet bij staan ? zou mijn prijs graag bij een van die winkels ophalen omdat ze daar ook de collecties van VuurwerkTotaal gewoon verkopen .

Ik geloof dat er alleen vuurwerktotaal winkels bij staan ipv winkels die vuurwerktotaal in hun assortiment hebben.

Nog gefeliciteerd winnaars!

Nog steeds niks gehoord.. heb VuurwerkTotaal al een mail gestuurd 3 dagen terug maar nog niks ontvangen.

snap wel dat ze het ook druk hebben, maar straks zijn alle afhaaltijden bij de gekozen dealer al bezet ?

Lijkt me slimmer om dit inderdaad snel te communiceren, kans is dan groter dat ik dan nog wat bijbestel in de voorverkoop ;)

Heb ook nog niets gehoord, wacht rustig af :) hoop wel dat ik iets hoor voor de 29ste zodat ik alles in 1x kan ophalen :D

Hier het zelfde verhaal, ook niet niets gehoord en wil graag de 29e alles in 1 keer regelen met de rest van m'n bestelling. Beetje last van kruitstress :shocked:

Hier helaas nog steeds geen afhaalbewijs...zou iemand mij even het email adres van vuurwerktotaal kunnen pm'en. Ik heb destijds mijn gegevens via een PM doorgegeven aan vuurwerktotaal maar dat komt klaarblijkelijk niet aan.

Hier helaas nog steeds geen afhaalbewijs...zou iemand mij even het email adres van vuurwerktotaal kunnen pm'en. Ik heb destijds mijn gegevens via een PM doorgegeven aan vuurwerktotaal maar dat komt klaarblijkelijk niet aan.

Misschien zijn de Hallucinators wel uitverkocht:p

Back
Bovenaan