[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Je weer het maar nooit. Ging mijn gedicht overigens over, dat de goeheiligman effe wat Hallucinatortjes kocht!

Uitslag is nog steeds niet bekend of wel? Als jij nu bij actie 7 de hallucinator wint, heb ik meer kans om nu de hallucinator te winnen! Win-win situatie toch?

Als je nog niet zoveel weet van de hallucinator raad ik aan om de vorige 274 pagina's eens goed door te spitten...staat veel informatie in over de hallucinator. Niet alles is even nuttig though.

Ooh ja, zie het nu pas! Was me nog niet opgevallen, ga ze straks maar is even doorlezen. Best leuk onderwerp: Hallucinator

Uitslag is nog steeds niet bekend of wel? Als jij nu bij actie 7 de hallucinator wint, heb ik meer kans om nu de hallucinator te winnen! Win-win situatie toch?

Nog steeds niet nee, denk dat ze het morgen bekend maken i.v.m Sinterklaas. Dat vindt ik wel een goed idee!

Nee Kansen blijven gelijk hoor, er worden 10 personen gekozen, dan pas kijken ze of er iemand al gewonnen heeft, zo ja , dan krijgt die de troostprijs denk ik

Nee Kansen blijven gelijk hoor, er worden 10 personen gekozen, dan pas kijken ze of er iemand al gewonnen heeft, zo ja , dan krijgt die de troostprijs denk ik

Ik dacht dat ze minimaal 10 hallucinators weg geven. Dus als je al gewonnen hebt, krijg je een troostprijs, maar dat telt niet mee voor de 10 winnaars.

Back
Bovenaan