Bjarne0406
VWC lid
Hé, dat bord zag ik vooraan bij mij in de straat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zijn jullie nou serieus nog steeds bezig...
Wanneer ik die krachtige en mooie uitwerkingen van die Hallucinator zie beland ik in een extase
Ik heb net onderzoek gedaan naar de correlatie tussen blijdschap en een hallucinator en kwam tot de volgende conclusie: Wanneer men een mens onderzocht, vertoonde dit organisme normaal gedrag. Echter, wanneer men deze organisme een Hallucinator gaf werd er een grote hoeveelheid serotonine aangemaakt in de prefrontale cortex van deze organisme. Hieruit kunnen we concluderen dat een Hallucinator een positieve invloed uitoefent op het serotonine metabolisme in de hersenen. Serotonine komt ook vrij bij het gebruik van MDMA. MDMA is niet verslavend, maar uit made onderzoek blijkt dat Hallucinators wel degelijk verslavend zijn. Na een grafiek geplot te hebben en een scatter eigenschap toegepast hebben konden we de Raaklijn bepalen met een helling van bijna exact 1. We kunnen concluderen dat Hallucinators voor blijdschap zorgen!