Bjarne0406
VWC lid
Wij doen ook altijd de kerstcadeau's op oudjaarsavond. Dus zit ook nog 1.5 uur cadeau's uit te pakken.
Gezellig toch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij doen ook altijd de kerstcadeau's op oudjaarsavond. Dus zit ook nog 1.5 uur cadeau's uit te pakken.
Oh haha. Dus met andere woorden: als je geen vrij krijgt, ben je genaaid?
Vroeger keken we trouwens ook nog geregeld naar de oudejaarsconference. Helaas vind ik die de laatste jaren nooit meer te pruimen.
Gezellig toch!
Is inderdaad weinig meer aan. Tv staat wel altijd aan, komt nog wel is wat leuks voorbij
Ja zeker gezellig. Vind dat veel leuker dan sinterklaas. Gezellig al die pakjes onder de kerstboom. Altijd top!
Nee gewoon ziekmelden, heb genoeg gewerkt dit jaar! Veel overwerk en, geen dag ziek geweest , mag ik ook een dag plezier maken!
Zeker een hoog sfeergehalte. Hier altijd de hele tuin volgehangen met 3 dozen kerstverlichting![]()
Haha ja ik ben altijd verantwoordelijk voor de buitenverlichting. Wij hebben meestal in de voortuin 1 boom met verlichting en in de achtertuin ook.
Trouwens, ik ben wel benieuwd wat het weer dit jaar gaat worden. Hoop dat we nu eindelijk een keer een avond/nacht zonder wind, regen of mist hebben.
Heerlijk, alleen daarom is December al DE maand.
Het is bijna elk jaar wel raak bij ons. Aantal jaar geleden zag ik niets door de mist, dat jaar daarna regende het knetterhard, dat jaar daarna stormde het. Alleen vorig jaar was wel oke.
Zoals vorig jaar was perfect!
2 jaar terug ging (bij mij) ook nog wel. Heb een hekel aan regen, dus dat liever niet![]()