[WINACTIE 2] Win een VOLT! Capital - WINNAARS BEKEND

Ik lees meldingen van het ontbreken van een bevestigings mail....maar krijg je überhaupt een bevestiginsmail, of alleen als je wint?

Ik lees meldingen van het ontbreken van een bevestigings mail....maar krijg je überhaupt een bevestiginsmail, of alleen als je wint?

Iedereen is nu gemaild met een bevestiging, maar dat was oorspronkelijk niet de bedoeling. :wink:
Volgende acties maken we dat beter duidelijk.

In de beginpost staat: Zoek de antwoorden op onderstaande vragen in het Vuurwerktotaal subforum en stuur je antwoorden in!

Dus ik neem aan dat dat antwoord telt?

In de beginpost staat: Zoek de antwoorden op onderstaande vragen in het Vuurwerktotaal subforum en stuur je antwoorden in!

Dus ik neem aan dat dat antwoord telt?

Denk je? Ik zou het niet weten hoor.. Misschien heb je gelijk maar vuurwerkvisie bepaalt uiteindelijk.. Ik heb een link naar de site van vuurwerkvisie gevolgd via het subforum.. Oh jee wat nu!? :shocked:

Denk je? Ik zou het niet weten hoor.. Misschien heb je gelijk maar vuurwerkvisie bepaalt uiteindelijk.. Ik heb een link naar de site van vuurwerkvisie gevolgd via het subforum.. Oh jee wat nu!? :shocked:

Het moe(s)t op vuurwerkcrew gevonden kunnen worden. Alle antwoorden. Dus geen externe links nodig. Uitgebreidere antwoorden waarin de goede ook staan tellen uiteraard gewoon mee.

Het moe(s)t op vuurwerkcrew gevonden kunnen worden. Alle antwoorden. Dus geen externe links nodig. Uitgebreidere antwoorden waarin de goede ook staan tellen uiteraard gewoon mee.

Maar telt het antwoord in het Vuurwerktotaal subforum (zoals in de beginpost staat) of ook in het Poll subforum?

Zoals hierboven gevolgd, krijg je namelijk een ander antwoord! Maja, VWtotaal beslist uiteindelijk! We wachten af!

Die 'instinkers' maken het juist leuk en uitdagend!
De ene keer zit je goed, de andere keer niet. :p
Als je wel goed zit is je winkans met 200% gestegen. Eerlijk gezegd had ik dit nog niet ontdekt en weet niet eens uit welke (sub) forum ik de antwoorden heb geplukt maar was er toen vrij zeker van.
En ach.. er komen nog 8 win-acties! :D

Nu de tijd is verstreken: moest bij vraag 2 ook 'aviator' genoemd worden? Bij collectie staat gewoon 'sierassortimenten' dus ging er vanuit dat die niet meetelden. Achteraf gezien twijfel ik toch sterk. Iemand opheldering?

Back
Bovenaan