[WINACTIE 10 - 2015] Win een Hallucinator!

Ik moet bij vuurwerktotaal op kantoor komen, omdat ik de meest vetste ideeën heb om jullie assortiment met nog meer toppers uit te breiden.
Zelf ben ik helemaal gek van vuurwerk, elk jaar koop ik veel vuurwerk, ik doe aan prijsvragen mee om zo veel mogelijk vuurwerk bij elkaar te krijgen om mijn verslaving te bedwingen.
Als ik vuurwerk mee mag gaan ontwikkelen lijkt mij dat onwijs vet, om 2 redenen, namelijk dat ik mijn eigen ontwikkelde vuurwerk mag gaan afsteken en omdat het in mijn ogen bij de beste importeur van Nederland is!
Ook wil ik graag die Hallucinator winnen, om daarvan te genieten en om 1 van jullie pronkstukken in het echt te zien, zo kom ik met nog meer ideeën want dan weet ik pas wat echt mooi vuurwerk is!
Dus dan zien jullie mij hopelijk volgend jaar met mijn goed gevuld ideeënbus.

Ik moet bij vuurwerktotaal langs komen om mee te helpen aan een cake die zich in alle opzichten onderscheid van de rest. Een goede prijs kwaliteit biedt en waarmee elke consument een topper in huis haalt. Met de nieuwe producten die Vuurwerktotaal dit jaar introduceert hebben ze hun assortiment goed uitgebreid, en daar wil ik graag komend jaar een pareltje aan toe voegen. Het liefst zou je dagelijks ermee bezig zijn, echter moeten wij ons beperken tot een enkele dag per jaar. Het item over Vuurwerk dat de Rekenkamer uitzond kan je niet vaak genoeg zien. Het zou daarom enorm gaaf zijn om het gehele proces eenmaal mee te maken.

Ik moet meekomen om mee te denken over een nieuwe productlijn. Ik ben van jongs af aan al veel met vuurwerk bezig. Vroeger met klein spul, nu met sier. Ik zou graag de kennis die ik opgedaan heb in mijn opleiding gebruiken om een nieuw product op dde markt te zetten waar iedere fan van droomt en betaalbaar is. Het lijkt mij een uitdaging zodanig iets te bedenken dat het zowel rendabel als spectaculair is.

Omwille van de tijd heeft Vuurwerkvisie 10 winnaars geloot uit de inzendingen tot en met vanavond. Jullie winnen een Hallucinator! Vuurwerkvisie neemt contact met jullie op, waarschijnlijk per mail.

• peterr
  • vipers
  • argss
  • Vuurwerk079
  • jankoka
  • kapiteinkonijn
  • fenix96
  • dingodile
  • sh0ck
  • firepower
En de ambassadeurs?
Die worden pas in 2016 bekend gemaakt. Wat dat betreft kan iedereen dus nog even meedoen, profiteer dus ook gewoon van die paar dagen verlenging! :D

Wuuuutt, gewonnen? :D na m'n best te hebben gedaan bij 5 voorgaande winacties waarbij ik het stiekem hoopte om te winnen had ik het bij deze win actie totaal niet verwacht haha. Ben er heel erg blij mee en ga hem zeker filmen!(: Bedankt!!

Ik moet op kantoor komen om dat ik de afgelopen 25 jaar al heel wat vuurwerk heb zien komen en zien gaan.
ALLE EFFECTEN WEL KAN DROMEN....
en mss met mijn vuurwerk verleden een goeie aanwinst kan zijn voor het gruwelijke vuurwerktotaal.
En mede doordat ik bij een importeur wel eens geholpen heb om een goeie mooie show op te bouwen/demo show.
En niet te vergeten een echte PYROFREAK ben in hart en nieren.

zooow en ja hoor de hallucinator gewonnen alle andere winnars ook van harte

YES YES YES..Wat een mooie eerste verkoopdag...straks al mijn vuurwerk ophalen en nu nog de schitterde hallucinator gewonnen ook.. Nu nog hopen op het ambassadeurschap want me ideeen liggen al klaar :)

Vuurwerktotaal en Vuurwerkcrew bedankt.

Zo dat is inderdaad lekker, vuurwerktotaal en vuurwerkcrew bedankt voor deze leuke prijs!!
Alle overige winnaars gefeliciteerd.

De hallucinator was helaas op, heb de full sky meegekregen, das ook een 500 grammer dus zal wel een prima vervanger zijn. Maar toch een beetje jammer dat ik de hallucinator nu niet kan testen.. Wel erg bedankt voor de prijs!!

De Hallucinator net opgehaald in Eindhoven. Bedankt Vuurwerktotaal & Vuurwerkcrew, ben er erg blij mee :D

Ook nog mooi een Return of the Phoenix kunnen scoren dus helemaal top!

Nog eens thanks...de hallucinator is een top product..zal zeker volgend jaar met hopelijk me eigen vuurwerktotaal cake ;) weer in me assortiment zitten :)

Back
Bovenaan