Wimmers-Hermans N.V.

Toch vindt ik dat je vanaf dit jaar beter af bent bij salon roger je hebt daar nu meer knalvuurwerk dan bij wimmers en dan afgelopen jaren bij roger zelf, en het is ook nog niet eens duur ook;)
mijn tip ga naar Salon Roger (Y)

heeft iemand tips zal ik naar salon rogers gaan of naar wimmers qua aankoop van kwnallers zo als strijkers, vlinders en of nitraten. en zijn er nog leuke tips die jullie mij zouden aanraden om te kopen? en dan nog een vraag ik zie op de zite geen prijzen staan hebben jullie de prijzen van de pirate strijkers, widow makers, nitaren en vlinders?:D

Hamari

Weet iemand of Wimmers open is in April ? moet ik mischien een afspraakje maken ? alvast bedankt !

Ze zijn open van Maandag t/m Zaterdag van 9.00 - 18.00. 's Zondags gesloten.
Je kunt er zo heen, maar ik raad je aan van te voren even te bellen en een afspraak te maken.
Dan kunnen ze je vertellen of alles wat je wilt op voorraad is en rij je er niet voor niks erheen :)

Hoe weten jullie de prijzen. Op hun site staat... prijs op aanvraag... waar dat op slaat weet ik niet. Moet ik voor elk produkt een belletje geven om de prijs te vragen ? Wat wel weer goed is is dat je bij elk produkt de kartoninhoud ziet :)

Laatst bewerkt:
Hoe weten jullie de prijzen. Op hun site staat... prijs op aanvraag... waar dat op slaat weet ik niet. Moet ik voor elk produkt een belletje geven om de prijs te vragen ? Wat wel weer goed is is dat je bij elk produkt de kartoninhoud ziet :)

Onderstaande prijslijst dateert van 2008.
Artikelen en prijzen kunnen inmiddels zijn veranderd.

mu91mo.png

2cdb9jc.jpg

Of ze actuele prijzen telefonisch doorgeven is mij onbekend. Op hun voorgaande site stond vermeld zat zij hier niet op ingingen, maar vragen staat vrij :)

Die potten haal ik elk jaar weer. Die 16 shots he? leuke potten voor dat geld. Tevens raad ik je een pijl aan (moet je naar vragen, met een dikke bol) kost 15 euro maar die blijft heel lang hangen. Super is die

ik ga erg binnenkort naar deze zaak toe om wat te hebben om door het jaar heen te stoken.
Dus nu is mijn vraag zijn er nog toppers in het assortiment die ik echt niet kan missen.
alvast bedankt

Ja, de gehele pyroboy collectie is een ware aanrader. :p

Wimmers verkoopt ook regelmatig engelse merken. Kijk vooral daar eens tussen. Verder is het niet echt een winkel waar voor je zou moeten omrijden.

ben bang dat je voor een gesloten deur zult komen , want (de geruchten)gaan namelijk dat wimmers nu pertinent de vergunning kwijt is(iedereen weet wat er allemaal gaande was rondom wimmers maar nu blijk de kogel toch door de kerk) en dat deze ook niet meer verstrekt gaat worden dus beter uitwijken naar een andere winkel lijkt me , ik hoor al van meerdere mensen dat ze voor een gesloten deur gekomen zijn .
misschien anders beter eerst even bellen voor de zekerheid

mvg

Ik ben hier gister een kijkje gaan nemen en de zaak is nog open en er wordt vuurwerk verkocht. Het aanbod is behoorlijk mager en weinig onderscheidend van de concurrent om de hoek op dat bedrijventerrein.
De cakes van zijn merk Pyroboy hebben wel veel plaats moeten afstaan een collectie cakes van een ander merk en hij verkoopt ook nog steeds producten van het Engelse merk Brightstar, wat ik om de een of ander reden wel leuk vind. Brighstar... Pyroboy, iets hangt daarin samen, maar dat terzijde.

Op dit moment vind ik deze zaak niet echt bijzonder. De kale man met het brilletje is een aardige meneer waarmee de afgelopen jaren altijd wel een gezellig praatje mee te maken viel, maar ze kunnen zich in positieve zin weinig onderscheiden van die andere winkel om de hoek. Die positieve onderscheid in aanbod was er ooit wel eens. Ben benieuwd wat zij in de toekomst zullen bieden.

dat van pyroboy en bright star viel mij ookal op.
ik had daar een minecakeje gekocht genaamd sizzling sentinels het was in de verpakking van pyroboy.
toen ging ik het zoeken op youtube en toen vind ik een filmpje van bright star.
hetzelfde geld voor de SEA OF SERPENTS en de gun powder plot

heeft iemand misschien een recente prijslijst?

Wat ik begrepen heb is dat Wimmers na de zomer met nieuwe producten en een nieuwe prijslijst gaat komen. Wil je hier meer over weten dan kun je ze altijd even een mail sturen via [email protected] en/of je aanmelden voor de Wimmers Nieuwsbrief via http://www.wimmers.be/index.php?ln=nl&page=contact aan de rechterkant van de pagina.

Natuurlijk stellen we het op prijs dat als je een reactie krijgt dat je deze dan hier even neer zet... :)

Back
Bovenaan