Willow Time

zeer te spreken over de kwaliteit van de uitwerkingen! 1 min punt of het was verkeerd doorgelont maar de 2e pot ging pas na 3 minuten. gelukkig bleef ik er vanaf en ging die vanzelf verder... als ik er boven had gehangen met me harses was het anders afgelopen.. toch best link deze

Bij mij hetzelfde verhaal, alleen ging de 2e pot ook niet vanzelf verder.
Was volgens mij goed doorgelont. Alsnog 2e pot aangestoken via reservelont na ruim een uur.
Volgende jaar maar apart aansteken.

Bij mij was er helemaal geen doorlontoptie? Gewoon 2 aparte cakes? Vond hem helaas wel te snel gaan maar grote effecten dus aanrader!

Je steekt de cake aan met de normale lont... de reservelont verbind je met de de "normale" lont van cake 2. Wanneer cake 1 afgelopen is ontbrand de reserve lont waardoor de normale lont van cake 1 afgaat!

Verder een toppertje en zeker weer in de collectie dit jaar mocht de prijs niet veel schommelen

Dit was absoluut één van de toppers, ongelofelijk dat deze effecten uit zulke kleine potjes kunnen komen! Doorlonten werkte bij mij prima :)

Na dat ik deze gezien heb in de winkel en zag dat deze geen 30mm tubes had, heb ik toch het besluit genomen om deze niet te kopen.

Rond 22:00 uur zag ik vanuit de achtertuin de buurman enkele cakes stoken waarbij de eerste 2 cakes echt een enorm harde burst hadden!! Deze cakes bleken de ''Willow Time'' te zijn.

Als die volgend jaar maar niet te veel in prijs stijgt zit deze zeker in de collletie.

Groet

Wat heb ik een spijt dat ik achteraf niet meerdere van deze genomen heb.
Damn, wat waren deze goed!

Harde burst, grote en volle boeketten en dat voor 3 tientjes! en dan kreeg ik er ook nog gratis vuurwerk bij.

Nu hopen dat broekhoff deze potjes niet in prijs verhoogt, dan komen ze er volgend jaar zeker in meervoud in mn collectie.

Wat mij betreft is dit de budget topper van 2015/2016

Deze waren erg goed zeg, harde burst dikke boeketten en zeer scherpe prijs. Jammer dat bij mij cake 2 ook niet helemaal goed ging. Er gingen eerst 5 schoten af waarna die stopte, even gewacht en reservelont aangestoken en toen gingen er weer maar 5 schoten. Dus 9 schoten zijn niet afgegaan.

V shape :D , met bij de 2 cakes een buurtassortiment xxl cake erbij wat het W shape maakte .

elektrisch ging niet wegens technisch mankement :P , en het enthousiasme was hoog ^^

super cakes nogmaals !

Prachtige cakes. Budgettopper van het jaar voor mij want die boeketten en klappen die er vanaf kwamen waren echt bijzonder goed. Volgend jaar meerdere keer in m'n assortiment.

Toppers! Knalde heel goed, effecten waren mooi en gevarieerd! Prijs was natuurlijk ook heel goed, maar dan weet je niet of ze ook echt goed zijn. Schoot ze per 3 in mijn show aan het begin, dacht rustig te beginnen maar dit was gelijk rammen!

Gezien de prijs kwaliteit één van de toppers van dit jaar. Mooie grote uitwerkingen en goede kleur.
Was ook een product wat geweldig goed verkocht in de winkel.

Deze kan wat mij betreft benoemd worden tot beste nieuwe product van het jaar. Netjes afgewerkt doosje, zelfde geldt voor de cakes. Kneiterharde burst, goed tempo en volle effecten, door te lonten en ook nog eens geweldige prijs. Dis is hoe vuurwerk moet zijn en kosten.

Deze kan wat mij betreft benoemd worden tot beste nieuwe product van het jaar. Netjes afgewerkt doosje, zelfde geldt voor de cakes. Kneiterharde burst, goed tempo en volle effecten, door te lonten en ook nog eens geweldige prijs. Dis is hoe vuurwerk moet zijn en kosten.

Helemaal mee eens, nu maar hopen dat ze de prijs ook zo laten

Geweldige cakes, net als iedereen ben ik lovend, ze deden amper onder voor een extreme salute 2.0, waar ik toch 1,5 keer zo veel voor heb betaald.. Zou graag zien dat ze meerdere versies maken !

Back
Bovenaan