Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Excuus voor mijn cynisme maar hoe onderscheidt dit initiatief zich van de reeds bestaande initiatieven zoals o.a de Vuurwerkfederatie?
Onze website maakt via de ledenteller en de lijst van steunende bedrijven tastbaar hoe groot de groep Nederlanders is die genieten van de traditie.
Als die lijst groot genoeg wordt, en die teller hoog genoeg oploopt, hopen wij te laten zien dat de groep Nederlanders die van vuurwerk geniet te groot is om te kunnen negeren.
Verder hebben we een heel gedreven team met een sterk netwerk, en veel creatieve ideeën, met een hopelijk nieuwe insteek.
Tuurlijk, de tijd zal leren of wij degenen zijn die het verschil gaan maken, maar we zijn zeer vastberaden.
De rechtsgrond voor de traditie is nog nooit omgeven door zoveel onzekerheid. Het is nu of nooit!
Meer van hetzelfde, dus? Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer de inzet en het enthousiasme, maar is het niet beter de samenwerking te zoeken in plaats van middels verschillende initiatieven dezelfde doelen na te streven?
De standpunten van HVLV lijken immers in grote lijnen overeen te komen met die van de reeds bestaande initiatieven zoals o.a de Vuurwerkfederatie en een "ledenteller", "lijst van ondersteunende bedrijven" of hoe men het ook wil noemen bestaat ook al in de vorm van petitievoorvuurwerk.nl of de talloze andere petities. De Vuurwerkfederatie lijkt ook de nodige contacten binnen de branche, media en politiek te hebben. Het lijkt me niet bevorderlijk voor de beeldvorming en eventuele lobby - voor zover daar sprake van is - als daar nog een belangenclub met dezelfde standpunten bij komt.
Ik kan mijzelf niet heel behulpzaam maken, maar wil wel mijn steentje bijdragen d.m.v een kleine donatie..
Is er misschien al een gezamenlijke website van (bpn, importeurs etc.?)
Voor eventuele donaties, belangrijk nieuws naar buiten brengen.