White Thunder

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 1420
Artikelnaam: White Thunder
Netto gewicht: 95 gram
Aantal schoten: 25 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Effecthoogte: ...
Verpakkingseenheid: ...
Afmetingen: ...
Richtprijs: 12,95

13462617.e262eb19.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=fU8PGzP8Vm4

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zie wel: 25 gram per shot.

Moet wel een bizar knalblokje zijn wanneer er 25 gram per shot in zit. Misschien een dikke mijn en ti boeket? Of worden we ergens mee verrast?

Heb zelf het idee dat het ( wanneer het echt 25gram per shot bevat ) geen knalblokje is.

Volgens mij is dit het laatste blokje wat in de finale is geschoten. Deze schiet alles in 1x er uit. Adviesprijs was uit mijn hoofd 14,95 of 15.95

Nee toch niet. Als ik iemand van Wolff goed begreep waren dit wel White Thunders aan het eind van de demo.

Potjes duren ca. 10 seconden.

Laatst bewerkt:
Ik denk eerder dat het de Cruel Cannon is, filmpje staat nu op FPM.

Daarnaast is een flash salute met witte tail/comet natuurlijk nooit 25 gram per schot...

Laatst bewerkt:
Hey, zat al bijna topic hiervan aan te maken onder 'Overig' aangezien Wolff deze onder 'Specials' op de markt brengt ipv Full Loaded.

Anyway; het hangt dus af van de knallen. Eerlijk gezegd vind ik 'm uiterlijk saai en zelfs te langzaam nog; dit is geen 'at once' cake maar eentje die gewoon erg snel schiet. Magoe, de knallen. Maar even demo's afwachten.

Zelfde als de Cruel Canon dus. Die heb ik gisteren gezien, wat een heerlijk bakje! Kort, maar krachtig. Lekkere harde burst met mooie flits. Hier komt hij in meervoud in de collectie. :)

Is deze harde dan de gemiddelde knalcake.
Aangezien er 25gram per schot staat.

Ik zie hem trouwens staan voor 16,95

25 gram per schot zoiezo niet :p. Maar wel 25 shots. En aan het youtube filmpje te zien gaat die goed hard, mooie volle knallen.

Mooie setup-3xmcthunder-2xbigmcthunder-5xwhitethunder en als laatste 10xhoogmoed :)

Deze cake zat in de finale van de Demo van Wolff in september. Toen kwam hij zeer goed over! Maar dat was wel lastig oordelen, want Wolff schoot er natuurlijk heel veel tegelijk.

Back
Bovenaan