White thunder projectjes 2015/16

En daarr ben ik weer :yes:,het Weekend is weer opgang en zoals beloofd een aantal filmpjes van Oud en Nieuw!Niet egt spectaculair Maar voor in de voor avond leuk om even af te steken en het gaat om een 3tal filmpjes en zeg bij deze,veel kijk plezier en tot de volgende keer :bye:
en nummer 2
en dan tuurlijk nummertje 3
en heb er ook nog 1 als extraatje voor de Vulkaan liefhebbers
have a NICE Weekend all!!!

Zijn weer sfeervolle films hoor, lekker zo op zaterdagavond! Haha die reacties op de achtergrond, geniaal. Ik vind de zilver vulkaan het beste naar voren komen op de films. Kwam lekker hoog zo te zien.

En het is weer Weekend :cool:,en we gaan door met filmpjes,bij deze een doos uit de schappen van de Lidll in Tsjechie,have fun
en nog wat cakes van Weco
en van 'Helios' wat ook van Weco is
en weer de laatste fijn Weekend mensen!!:bye:
en BEDANKT voor het kijken!

Hallo kijkers en mede vuurwerk liefhebbers,het is weer een Weekend verder, en we gaan richting Maart,dus ook weer dichterbij Oud en Nieuw 2017/18 :D.Maar ik blijf nog effe bij afgelopen Oud en Nieuw en heb nog wat filmpjes en laat jullie mee kijken,deze zijn Meer voor fontein en vulkaan liefhebbers en een nieuwe cake van Weco,kom dat ik in Duitsland woon :p,een cake met toch wel mooie kleur combinaties,luitjes fijn Weekend en veel kijk plezier :bye:
En filmpje nummer 2
En de laatste

Hallo pyroos,beetje later dan normaal,en nu een filmpje van een kleine verbund Batterie die uit het Überrasschungspaket kwam van Weco
en tot de volgende week:bye:

Hallo vuurwerk gekken :D,op deze druilige zaterdag avond weer tijd voor een filmpje.En wel een klein 16 schots batterijtje 'de Discovery',gekocht bij de Lidll in Duitsland en met Oud en Nieuw afgestoken,hierbij het filmpje

En daar ben ik weer :p,op deze heerlijke zonnige zondag,9 maanden verwijderd van onze DAG!dat we ons weer bezig gaan houden met de jaarwisseling.Maar niet getreurd, want heb toch nog wat bij elkaar gezet, en een filmpje gemaakt van wat klein spul.Wat op de vooravond is afgestoken van afgelopen jaarwisseling :).Helaas Loop het wel beetje op ze einde,wat betreft de filmpjes ivm de jaar wisseling,Maar af en toe zal er wel iets hier geplaatst gaan worden,wat dat is zal de tijd leren :D.Maar zal jullie niet langer laten wachten voor liefhebbers van wat klein spul,hier het filmpje :bye:

En we zijn weer een week verder en dichterbij de 'Jaarwisseling',het voorjaar is begonnen en voor de liefhebbers nog een filmoje van Jorge en wel van de vulkaan 'Gold'tot de volgende keer,fijn Weekend mensen :bye:

Back
Bovenaan