White thunder projectjes 2015/16

Hallo heren en dames,ook mijn projectjes gaan de komende tijd online komen,en dat worden het aankomende jaar wel wat :D,ik wens jullie veel kijkplezier toe en ik trap af met mijn 18.00 projectje en je hoort verschillende reakties,zowel leuke als mindere leuke maardat geef wel de situatie weer :cool:
PS.Het filmpje gaat bij 3.25 pas egt los,dit projectje is opbouwend opgebouwd :devil:

Laatst bewerkt:
Trouwens ik had een leuke Foto Reportage-verslag willen maken,van wat voor gekkenhuis het was bij de fabriek van Weco,ik ben daar weer is gaan kijken na 2 jaar geleden voor het laatst te zijn geweest.Helaas kreeg ik het niet voor elkaar en moet ik jullie de Reportage cq verslag ff schuldig blijven,Maar hierbij wel het filmpje van de unboxing van een 50 euro pakket!

Ja netjes toch Fireworkfreakz,qua winkelbedrag is het dubbele of zelfs iets Meer,en ook elk jaar zijn die pakketten anders gevuld :D,je vind op het net wel van de voorgaande jaren als je weco Uberraschsung paket intypt,ik ging voor de 3de x,is wel gekkenhuis hoor,ik denk gemiddeld 10.000 mensen als het niet Meer is.Wat ik weet worden er 50.000 dozen verkocht,3jaar geleden moch je nog 5 dozen meenemen is nu 3 geworden,2 jaar geleden

Wat gebeurd daar toch allemaal in dat eerste filmpje? Heel bouwwerk heb je er van gemaakt zo te zien hahaha Mooi ook om te horen hoe je reageert op die zeurende vrouw :D

Ja dat was me eerste Project en daar lagen ratelbandjes(knalkettes,chaingun)bij,mini pianoos hingen d'r,colourfull kings Cracker,home made 4 mtr lang met vlinders,truenoos,nitraten,silver Crackers,de Blast en Zena nitraten aan.En Lampions werkten niet want lonten waren kapot geslagen door het geweld,een heksenkring in kooi gemaakt van strijkers en wat nitraten,euh wat romeinse kaarsen waren dr bij en wat mini fontijntjes,stringetje hearts of China ging niet af want was ik vergeten door te lonten,wat huilbatterijtjes en wss ben ik wat vergeten hahaha nu te typen,owjaa dubbelslachs bombenröhrs,Maar die vergat ik te filmen door dat gezeik en was egt moe,en wat Matjes 240 schots nitrate,ja dat wastie volgens mij :D

owja ook tracaas doorheen gelust,ja nog wat Maar kom d'r ff niet op Maar er kom nog wel een Foto Serie aan en met de rijen mensen die bij de fabriek waren van weco en nog van me andere projecten,kom nog genoeg aan en ook nog een aantal trips die ik dit jaar ga maken,ik ga heel het jaar door allerlei filmpjes van de gebeurtenissen plaatsen en word echt een jaar lang White Thunder Topic :D

En de Black Salut lag d'r bij!En een rijtje doorgelonte Flash bangers,ja wat gebeurde d'r allemaal,dat is dus wat je in het filmpje hoorde en zag gebeuren Thunderboy :p,het knalde en het brande en maakte lawaai!

Laatst bewerkt:
Het is alweer iets later geworden de 31ste en kreeg weer zin, om wat in de brand te steken, en dat werden deze fontijntjes

zijn zeker NIET de enigste geweest,wel hier voor vanavond,be continued :D

Back
Bovenaan