Whistling Rainbow [Compound]

Niet te vroeg juichen 😄
Heb al foto's ontvangen van mn bestelling ;) Ik heb niet bij vuurwerkf**stje besteld, waar ze beloven de overgebleven items op voorraad te hebben en je vervolgens bij afhalen een vervanger mee geven. (Jaja, ik weet het is niks voor hun. Die jumping jelly beans fonteinen doen gewoon nog steeds pijn rico!)

Laatst bewerkt:
Waanzinnig mooie box! Deze 2x geschoten met daarvoor 3x Color Crossettes. Ben een stuk leniger geworden door het omhoog kijken 😜 Wat gaat deze hoog!

@mods: kan er geen slotje op dit topic? Bijna traumatisch om dit topic weer langs te zien komen en te beseffen hoe zuur het is deze niet geleverd te hebben gekregen. Ik hoop echt deze in de toekomst nog eens te mogen schieten. Individueel, in verenigingsverband of hoe dan ook maakt me niet uit: deze wil ik eens live kunnen ervaren!

@mods: kan er geen slotje op dit topic? Bijna traumatisch om dit topic weer langs te zien komen en te beseffen hoe zuur het is deze niet geleverd te hebben gekregen. Ik hoop echt deze in de toekomst nog eens te mogen schieten. Individueel, in verenigingsverband of hoe dan ook maakt me niet uit: deze wil ik eens live kunnen ervaren!

Nou check dan voor de zekerheid de lontjes. Ook dit jaar weer een waarvan cake 2 niet afging. Omdat ik ze in een showtje had let je er niet op, dus die ging vervolgens 30 min later alsnog af. Vorig jaar ook al.

Back
Bovenaan