Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2025!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe ik had ook ai plaatsjes laten maken door google. Was meer voor plagen uiteindelijk niet gepost op die eindeloze fb discussies.
Nu 2.00 steekt iemand een pot af.

Bijlagen

• Screenshot_20260110_020242_Gallery.jpg
    Screenshot_20260110_020242_Gallery.jpg
    798 KB · Weergaven: 21
  • Screenshot_20260110_020227_Gallery.jpg
    Screenshot_20260110_020227_Gallery.jpg
    448,3 KB · Weergaven: 21
Pfff laatste daggie Countdown alweer.
Is weer voorbij gevlogen.
Ook dit jaar weer prima vermaakt en veel leuks en moois langs zien komen.

Op naar de volgende Countdown dan maar , die hopelijk ook weer lekker vroeg aangaat..

Screenshot_20260131_082711_Gallery.jpg

Allemaal bedankt voor de gezellige Oud en Nieuw Countdown van afgelopen jaar, hopelijk mogen we dit jaar nog een keer en zal de O&N Countdown gewoon weer open gaan zodat we weer een mooie aanloop naar het einde van het jaar kunnen hebben .

Moet zeggen het voelt wel raar nu de Countdown dichtgaat, gezien de onduidelijkheid over het verbod en denkende dat dit wel eens de laatste kon zijn geweest:cry:

Allemaal bedankt voor de gezellige Oud en Nieuw Countdown van afgelopen jaar, hopelijk mogen we dit jaar nog een keer en zal de O&N Countdown gewoon weer open gaan zodat we weer een mooie aanloop naar het einde van het jaar kunnen hebben .

Moet zeggen het voelt wel raar nu de Countdown dichtgaat, gezien de onduidelijkheid over het verbod en denkende dat dit wel eens de laatste kon zijn geweest:cry:
Wel of geen verbod, dit jaar komt de countdown sowieso terug!

Het einde van de mogelijk laatste echte countdown is nabij. We nemen afscheid en gaan af op zeer onzekere tijden voor onze hobby. Dat geeft toch een nog deemoediger gevoel dan andere jaren.

Natuurlijk komt er volgend jaar een nieuwe countdown. Maar wat zijn de nachtbrakerstopics waard zonder verkoopdagen? Hoe leuk is het om vuurwerkemoties uit het verleden op te halen wanneer je weet dat er dit jaar niet meer zorgeloos legaal gestookt mag worden? Wat zijn kerst, de top 2000 en al onze reflecties op hoogtepunten in het vuurwerkseizoen waard zonder finale?

De countdown is meer dan een stukje van het forum. Het is de plek waar we samen toeleven naar oud&nieuw met dat ultieme gevoel wat we allemaal herkennen en ons bindt. Met gelijkgestemden genieten en even virtueel wegvluchten uit de steeds killere en afstandelijkere maatschappij. In tijden waarin anti’s onze hobby afpakken, voor zaken die wij net zo verachten als zij, laat de countdown zien wat onze hobby echt inhoudt: een art of living waarbij we ons seizoen vieren, emoties delen en toeleven naar die ultieme 8 uurtjes.

Ik wil graag de crew, en Omepje in het bijzonder, bedanken voor alle inspanningen voor de countdown. Het heeft de afgelopen maanden het leven van alle liefhebbers weer een stukje aangenamer gemaakt en ons mooie herinneringen gegeven. Die we maar goed moeten koesteren.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de gezellige countdown afgelopen stookseizoen iedereen! Vanaf september heb ik flink genoten van de drukte, voorpret en gezelligheid hier. Maar goed ook, want het kan wel eens de laatste in volledige sferen geweest kunnen zijn. Doordat ik dit jaar een veel grotere route en meer winkels dan ooit bezocht heb, wel wat minder actief gepost in de Nachtbrakersdraadjes. Toch waren die draadjes minstens zo leuk als altijd met de talloze kofferbakfoto's en sfeerbeelden uit de winkels.

Ter afscheid dit jaar meer vuurwerk dan ooit in persoonlijke collectie gehad, demo's bezocht (onder andere met forumleden samen), naar de freakmiddag in Breda geweest en nóg bewuster en intens genoten van de jaarwisseling zelf dan ik eerder altijd deed.

Dankjewel voor de geweldige sfeerbeelden/foto's, serieuze en anderzijds hilarische gesprekken in de schreeuwdoos (shout), de fantastische collectiemuurtjes en bovenal het totale plaatje aan beleving wat zonder iedereen hier nooit zo geweldig zou zijn geweest! :biertje:

Waarschijnlijk de laatste countdown die de sfeer van onze hobby ademde. Ik hoop van harte dat de countdown volgend jaar nog met zo sfeervol is maar een hoop van de heerlijke topics met foto's van collecties en volle kofferbakken bijvoorbeeld zullen er niet meer zijn. De nachtbrakers topics zullen nooit meer hetzelfde zijn. Velen onder ons zullen afscheid nemen van de hobby, er een andere invulling aan geven of accepteren dat ze de illegaliteit ingedrukt worden. Het zal nooit meer hetzelfde zijn maar ik ben in ieder geval blij dat we een geweldige tijd mee hebben mogen maken en de herinneringen blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan