funkyi
VWC lid
Kijken kijken niet kopen toch?Voor de countdown!
Tripje de bunker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kijken kijken niet kopen toch?Voor de countdown!
Tripje de bunker.
Lekker man!Wat gaat de tijd toch snel. Nog maar 54 dagen![]()
Inderdaad. En volgend jaar ook natuurlijkOh echt zin in nog even wachten mannen en dan knallen als nooit te voren laat ze maar horen
Dames en heren,
Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!
Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!
Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!
Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijn vuurwerkseizoen 2025-2026!
Vuurwerkcrew
Bekijk bijlage 1810479
Ik gebruik er meerdere, maar volgens mij is deze gewoon met een gratis online versie gemaakt. krea.aiZit er een beetje realistisch uit vind ik. Met welk programma gemaakt?
Elke dag denk ik: nog maar iets er bij bestellen? Het is de laatste keer....