Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En anders kun je hem altijd nog op de wc zetten. Daar hebben ze ook van die mislukte dennengeur bussen voor :)
Dan zou ik toch 1st is opmeten hoe groot het wc hok is ,en wie er het laatst binnen is geweest en wat heeft die daar gedaan.
Het kan anders wel is vies tegenvallen met zelfs mislukte dennengeur 😂

Nu al het kerstplastic in de kamer??? Poeh.. het moet niet gekker worden. Ieder zijn eigen feestje :)

Eerst op naar sint maarten, sint aankomst en 5 december en dan gaan we eens nadenken over de kerst.

Vuurwerk daarentegen, dat mag van mij jaarrond.

Dan zou ik toch 1st is opmeten hoe groot het wc hok is ,en wie er het laatst binnen is geweest en wat heeft die daar gedaan.
Het kan anders wel is vies tegenvallen met zelfs mislukte dennengeur 😂
Sommige dingen wil je ook gewoon niet weten hè. En plek voor zo'n klein boompje is er wel.
Groot wc hokje Knetter?
Nee dus maar een klein boompje moet wel lukken. Een flinke kluit past in ieder geval prima :P

Wat een moment hebben we nu weer in de countdown. Dit is het 16de jaar dat we de countdown hebben, en zojuist hebben we het 100.000ste bericht in de countdown gehad. Blijft voor velen het mooiste deel van het forum, dat is goed te merken aan de vele reacties en al het beeldmateriaal. Iedereen bedankt voor alle bijdragen in al die jaren. Laten we weer voor een dik record gaan dit jaar:kerst::kerst::kerst:

Laatst bewerkt:
Wat een moment hebben we nu weer in de countdown. Dit is het 16de jaar dat we de countdown hebben, en zojuist hebben we het 100.000ste bericht in de countdown gehad. Blijft voor velen het mooiste deelvan het forum, dat is goed te merken aan de vele reacties en al het beeldmateriaal. Iedereen bedankt voor alle bijdragen in al die jaren. Laten we weer voor een dik record gaan dit jaar:kerst::kerst::kerst:

Heerlijk!

Morgen alweer december!!! Wat vliegt de tijd toch. De mooiste maand van het jaar breekt bijna aan.
Als ik nu naar buiten kijk zie ik dat het koud is.
Heerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan