Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Dames en heren,

Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2020-2021!

Vuurwerkcrew

02. Countdown - 28 augustus.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd 1 van de beste momenten van het jaar. De countdown gaat open dan weet je dat het snel gaat.

Hopelijk de start van een mooie seizoen, na (en nog) de Corona ellende en de slechte start van het jaar door alle negatieve berichten, hoop ik dat we toch een leuk en mooi seizoen kunnen meemaken met een goed oud en nieuw! :biertje:

Zo!!! het gaat nu echt weer beginnen! Laten we met zijn allen de countdown tot het gezelligste countdown in jaren maken! en laten we weer alle records breken!

Ik heb er zin in! :holland:

Yes! Dat betekent dat het nieuwe seizoen nu echt begonnen is! Kan niet wachten na alle ellende van 2020 tot nu toe.

:holland:

De eerste keer voor mij dit op het forum te mogen beleven. Maar wat heb ik er nu ineens zin in zeg, dubbel zoveel als dat ik al had. Helemaal met dit weer erbij, kom al goed in de stemming. En dan te bedenken dat we nog 4 maandjes moeten...

Lekker dit zeg, regen op de ramen, countdown live, demo's in de planning en nieuwe producten die online (gaan) komen. Het seizoen gaat lekker van start ondanks alle drama in 2020, we gaan er met z'n allen toch weer een prachtig seizoen van maken!

Blij verrast dat de countdown weer open is, elke dag een stukje dichterbij en voldoende topics om weer helemaal hyped te raken. Het seizoen is van start!

Zo, daar zijn we weer na een paar erg saaie en vuurwerkloze maanden. Enorm zin in het countdown gedeelte en het seizoen, kriebels zijn hier al flink aanwezig. Er staan zeker nog mooie dingen te gebeuren de laatste maanden, laten we er meer van genieten dan ooit en er een fantastisch seizoen van maken met zijn allen.

JA! Mijn favoriete gedeelte van het forum is weer geopend. De countdown! Wat heb ik zin in het nieuwe seizoen zeg. 2020 begon klote met de mist, werd alleen maar ellendiger met de corona problematiek maar de tijd is zó snel voorbij gevlogen dat we alweer bijna in september zitten en we weer uit kunnen kijken naar het nieuwe seizoen. Laat de tijd nu maar wat rustiger verlopen, heerlijk genieten van dit gedeelte van het forum met alle sfeer die erbij komt kijken. Het weer van de afgelopen uren in combinatie met het al fors vroeger donker worden brengt mij in stemming. Wat een kriebels zijn er al.

Geniet ervan mensen! Enjoy our season!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan